Nekad Snigeleliteeee | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snigeleliteeee

Icke Medlem
Meddelanden
371
Reaction score
17
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: bestr1flereu
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag spelade unive och var i en skottlossnigen sedan 5 min senare blev jag pc checkad och då hittade dom inget, 2 dagar senare var jag i en skottlossningen igen och hände samma sak blev pc checkad igen dom hittade inget och var grön på echo och jag fick gå vidare efter det. Några timmar senare skriver alvin till mig att hoppa dc och jag var ej hemma så han bannade mig från ingenstans för fubb och sen när jag kom hem hoppade jag in i support för att prata med han, efter det så förklarade att jag inte fuskade osv, han och sean35 kollade igenom hela min dator alla mina mails och sökte upp fusk på varenda mail och det fanns inget. Dom använde echo där jag är helt grön, den nya fil scannern och där var allt som vanligt. Blev unbannad och fick fortsätta spela sen typ 2 dagar senare så ska jag gå in och spela och är då blacklistad. Ingen staff har sagt något till mig eller något.

Tar du ansvar för det som hände? Absoult inte.

Vad har du lärt dig sedan dess? Inget eftersom att det inte finns några bevis och blir bannad för att andra gäng och sånt anklagar mig bara för att vi vinner skottlossningar mot dom.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att jag inte har fusk som ni har sett själva eftersom att ni har gått igenom hela min dator och alla mina gmails.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej men ni kan kolla mina gamla echo scans så ser ni att jag är helt grön

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka