Nekad Maxkillerbree | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxkillerbree

Medlem
Meddelanden
368
Reaction score
5
Ditt discord namn: Maxkillerbree

Ditt Hex-ID: 110000100f9dfb9

Vad för typ av beslut gäller det? 8 poäng + indragen Krim, Mild fearRP

Vem/vilka tog beslutet? Liljedahl, korpen, och shabbe

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs för att i klippet är det ett regelbrott. Liljedahl och korpen har gjort rätt här, det som dom ej kan se kan dem ej gå för. Beslutet togs lite hastigt, det kändes som att vi bråkade lite i support, och blev lite dålig stämning. Detta ledde tlll att man fick ett agg mot varandra. Jag tror att hade jag bara betett mig bra från början och agerat det snyggt hade det varit en annan syn vinkel på det hela. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende i support, jag själv blev bara irriterad på åtgärder som sätts när jag ej ser felet från hela scenariot. Det är ett klipp i 30 sekunder där en kille riktar och kollar runt, jag ligger där i 30 sekunder utan att ställa mig upp eller ta upp händerna. Men jag kan svära att jag gör det, på klippet så provar han aldrig att bära mig vilket ger en stor påverkan i detta scenariot. Därför tror jag beslutet togs, det ser ut som en mild fear RP, detta är ett regelbrott på unive och man ska absolut få åtgärder på detta.

Hur är beslutet felaktigt? Från mitt perspektiv så kan jag ej ställa mig upp, jag håller in X men blir aldrig upptagen, på klippet försöker han aldirg bära mig vilket gör detta svårt för er att veta. Jag kan ej ställa mig upp jag har ingen aning varför. Vet ej om det blev en bugg eller om man kan ligga ner k 30 sekunder av 2 ragdolls. Iaf i klippet finns också inget ljud vilket gör det svårt att granska. Vi vet ej vad han säger, klippet är 30 sekunder efter detta klipp så vet jag inte vad som händer, för enligt logs blir han skjuten och jag, så där är det något som är knas. Vet inte vem som dödande mig det kanske ni kan kolla. Det är ett felaktigt beslut eftersom det finns inga bilder eller klipp på vad som händer innan, efter scenariot. Vi går på ett enda kort klipp. Jag förstår 110% att detta hade varit fel om jag satt och spamma U och fearRPa, men nu gjorde jag ej det. Jag hade inte suttit här och försöka överklaga om det var såhär. Jag vill verkligen in i Krim rpn igen och tycker det är tråkigt att jag ska bli begränsad på grund av detta skeva klippet och poängen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har inget klipp eller bevis, men ni kan kolla logs på vem som döda mig och han

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka