Nekad Viggorosen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viggorosen

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Ditt discordnamn: viggo.123

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Varför ska just du bli staff? 1. Jag har inte varit staff på Unive men jag har varit staff på några andra servrar så jag vet hur det mesta fungerar och hur man beter sig när det gäller allt möjligt.

2. Jag är väldigt aktiv med mitt staff arbete och vet hur man hanterar alla olika slags situationer professionellt. Jag kan alla regler man behöver veta.

Jag är en person som inte är rädd att säga till när folk gör fel även vänner. Jag är en väldigt trogen person som visar alla respekt oavsett vad.
Jag kommer att kunna bidra med bra aktivitet och försöka göra servern till en så bra server som möjligt med alla andra staffs jag jobbar med!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det finns en sak jag inte riktigt tycker fungerar det är alla dem folk som lallar och inte förstår att man bara kan hoppa in i en bil på sjukhuset tex och tjuvkoppla en bil bara så där. Det funkar liksom inte så. Det är väll det jag tycker inte fungerar på servern. Sen så finns det ju lite problem med alla gäng och de. De bara skjuter varje gång de ser varandra, det finns liksom ingen social rp eller något sånt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det man kan göra är då att man är mer uppmärksam och är mer aktiv på ställen som sjukhuset då. Kommunicera med det övriga staff teamet och komma på lösningar som kan funka så man får bort alla lallare och dem som inte bryr sig om reglerna. Man klarar då inte allt själv så det är därför man kan tillsammans komma på lösningar och hjälpas åt med problem och andra saker som förstör för servern. Det med gäng krigen och allt de ska egentligen inte vi ta hand om det är mer dem krim ansvariga som ska ta hand om de men om vi ser att dem gör något som bryter mot reglerna så tar vi ju såklart hand om det.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? När man är staff så är det väldigt viktigt att agera professionellt. När man är professionell så tycker jag att man ska kunna säga till vem som helst om dem gör fel och inte vara feg bara för personen är äldre eller något sånt. Man måste alltid vara trevlig mot alla och visa respekt mot alla man bemöter. Man måste vara bestämd men man kan fortfarande vara lite mjuk mot dem som då får sitt straff så dem inte blir arga eller något sånt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? På vanliga vardagar så kommer jag att gå i skolan till typ 15 varje dag och komma hem 16 17 kanske. När jag kommer hem så kommer jag att staffa en del och sen ta lite rp. Om jag har tid så kommer jag staffa mer efter rpn. Men jag kommer iaf staffa mer en vad jag kommer att rpa.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag gick med den 6 december men det var efter jag lämnade servern som du säkert kan se på mina gamla meddelanden.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på andra server där jag har varit sr mod och helper.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Negativt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka