Ej Antagen Noxyy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalali

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Ditt discordnamn: noxyy_123

Ange ditt födelsedatum 26 September 2010

Varför ska just du bli staff? Jag ansöker som staff på unive eftersom jag har alltid velat bli något i en fivem server och då blev det då unive, alltså jag har alltid velat hjälpa folk ingame och sånt, en staffroll skulle betyda väldigt mycket för mig eftersom jag har alltid velat att vara en del av staffteamet, som en staff hade jag varit trevlig, tålmodig, snäll, respekterat ALLA även om någon är sur på mig aa alltså jag hade bidratt med så mycket, en annan anledning är också att jag har märkt att ni det är lite dålig aktivitet alltså jag ser personer i support som väntar i typ 30 minuter eller så har jag bara fel jag vet inte men det är så jag ser det men ni har såklart era åsikter jag vet liksom inte hur ni har det och jag vet att ni staffs är aktiva men det är bara så jag ser på saken. Men en annan anledning är att det är typ inte finns så många staffs inne på unive och då bestämde jag mig för att komma och hjälpa så det är också en anledning till att jag vill bli en staff alltså för att hjälpa er och göra erat arbeta så enkelt som möjligt alltså med det så menar jag att jag kommer vara aktiv som fan förlåt för att jag svär men jag kommer vara så aktiv så ni kommer bli stolta, en annan anledning är också att det har blivit lite trist att rpa liksom så jag vill ha något annat att göra och då valde jag ju som sagt att staffa och hjälpa folk. Jag ansöker också som en staff eftersom hjälpa i support och ingame, själv så tycker jag att jag skulle varit en jätte bra staff eftersom jag kan liksom alla rp regler t.ex. vdm är Vehicle Death Match och rdm är random death match och så vidare, så anledningarna till att jag vill ansöka som staff på unive är för att jag alltid har velat staffa på en rp server och jag har alltid velat ha möjligheten att hjälpa andra folk i servern på ett så effektivt och på ett så bra sätt som möjligt. Jag vill också ansöka som staff eftersom jag ÄLSKAR och då menar jag ÄLSKAR att staffa fast jag har aldrig varit staff förut men någon gång måste väl , för att jag vill hjälpa i support och jag vill staffa överlag ingame alltså kolla runt och kolla så att folk inte lallar eller gör något annat fult som inte är tillåtet eller något som bryter mot servens regler. Så detta är vrf jag vill ansöka som staff på den bästa servern Unive Roleplay för att hjälpa folk och bidra med mycket aktivitet t.ex. så fort jag ser en grabb i support så kommer jag att dra in hen och hjälpa hen vad hen nu behöver hjälp med. Så detta är vrf jag vill bli staff på den bästa roleplay servern som finns i hela Sverige Unive Roleplay.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag inte tycker fungerar i unive är vdm alltså folk använder deras fordon som ett vapen HELA tiden och detta har hänt mig, jag blir prejad och blir påkörd HELA tiden av folk och det är då vdm det är en anledning till att jag vill bli en staff jag vill få folk att sluta vdma andra alltså jag vill få folk att sluta använda deras fordon som ett vapen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? T.ex. Jag skriver i OOC t.ex såhär: Om du skulle bli rdmad, vdmad eller något annat så är det bara att gör en /help eller hoppa väntrum support så hjälper vi dig så snart och snabbt som vi bara kan.

Men en annan lösning kan vara att om man ser någon som PO riktigt vdmar och att personen inte är medlem eller att personen inte är test medlem och vdmar då kommer jag banna personen eftersom personen kommer in bara för att lalla.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Detta är hur man agerar professionellt: Man ska alltid vara trevlig mot alla, Man ska alltid var snäll mot alla, man ska helst inte vara arg som en staff, man ska vara AKTIV och man ska inte staffabusa alltså t.ex. om man dör i ett scenario så ska man inte revva sig själv och trycka på (U) t.ex. om man följer allt detta då skulle jag säga att man är en professionell staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Så här kommer jag att göra jag kommer staffa lite på förmiddagarna under sommarlovet.
Sen på eftermiddagen så kommer jag att rpa lite ingame kanske 4 timmar
Sen kommar jag staffa igen till typ 9 på kvällen
Och sen kommer jag rpa lite tills klockan är 11 eller 10
Och sen när klockan slår 11 eller 10 så kommer jag inte vara vid datorn alltså jag kommer stänga ner datorn och göra andra grejer

DETTA ÄR MITT SCHEMA om man säger så

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här i 10 dagar och har varit aktiv minst 6-7 timmar per dag och jag blev MEDLEM IDAG

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, jag har aldrig varit staff förut men jag vet hur dom jobbar och jag ser fram imot att få lära mig hur allt fungerar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, det är det inte. Jag vill bara meddela att jag heter NoxyyGrand i FiveM eller så är det bara Noxyy men jag heter samma här i forumet som i discord.

Med Vänliga Hälsningar,

Noxyy

NV R
oller
Medlem

FD Roller

Jag var test medlem och har nu blivit ⚜Medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka