Antagen Mellevhc08 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellevhc08

Aktiv Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
48
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Ditt discordnamn: Mellevhc08

Ange ditt födelsedatum 23 April 2008

Varför ska just du bli staff? ag ska bli staff för jag har mycket kunskap genom rp och kan alla regler. Jag kommer vara väldigt aktiv vilket gör att jag kommer kunna göra mycket med arbete t.ex specca, sitta support osv. Jag kommer göra ett hårt jobb. Jag kommer vara trevlig, hjälpsam och jag kommer vara lugn. jag är alltid glad och kommer bidra med en bra miljö. Jag är mycket ig vilket gör att jag kan ta mycket reports. Om jag skulle banna någon så skulle jag förklara väldigt tydligt till varför jag bannade, så att man förstår varför och inte göra om de.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det mesta fungerar bra på servern men det finns fortfarande vissa spelare som begår mycket med regelbrott och gäng som också begår regelbrott.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att hålla lite extra koll på dessa spelare och ge dom hårdare straff eller att man pratar lite mer med dom när man ser att dom gör något fel.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man alltid ska vara lugn, glad och ha en trevlig ton, om man har haft en dålig dag så kanske man ska vänta med att hjälpa andra med t.ex support för man kan lätt bli arg och ta ut de på andra och de tycker inte jag att man ska göra. Man ska också ha tålamod.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer variera mycket med att vara staff och rpa för jag gillar verkligen att rpa. Jag kommer vara aktiv så mycket jag kan så jag hinner med båda. Min aktivitet kommer att vara ganska utsprid beroende på hur dagen ser ut, ibland kanske jag är mer aktiv på dagen än på kvällen och ibland tvärtom.

Hur länge har du spelat på Unive? början av juni 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har varit Helper innan och innan de va jag MA.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan tänka mig alla men helst dom i kryssade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka