Nekad Vide | Ban överklagan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vingu

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198055327766/

Ditt Hex-ID: 110000105aa8816

Vad är din discord tagg? Vingu#5242

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Bete dig mot polisen. ~MOB. Återstår: 9 dagar 23 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Föratt jag sa gris till polisen vickert är sunt förnuft om man inte har ett scenario, och de har jag. MOB var en av de poliserna som inte var där men jag kom till sjukhuset med min bil och skulle hämta min kompisen som var där för han hade blivit på körd då så hör jag att polisen ber om back up för mannen som körde på mig smiter iväg snabbt emd sin rs6 blåa bil. Då han kör på mig och jag trycker på U föratt ligga på marken och lida av smärta där jag då fick buggen att man inte kunde ställa sig upp, då kommer en annan kille och bär in mig till sjukhuset och jag fortfarande inte kunde komma upp och då ser jag poliserna och säger ¨POLISEN HJÄLP MIG JAG HAR BLIVIT PÅKÖRD¨ jag får inget svara så jag skriker ¨JÄVLA GRISAR HJÄLP MIG¨ för att jag ska göra ett scenario där jag får panik av min smärta, sen så blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med killen som bar in mig i sjukhuset att hjälpa mig och sen så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De är en felaktig ban föratt MOB var inte där när jag gjorde ett scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. RDM ¨Visste inte reglerna för att jag var ny på servern de var 3 månader sedan.
2. RDM ¨De var ett missförstånd och fick unban¨
3. Sunt Förnuft ¨De var när jag knivhögg en kille på motellet och fick 20 dagars ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra något annorlunda för jag rpade bara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka