Nekad Liam fors | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cr7.aep2

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198980559019/

Ditt Hex-ID: steam:11000013cd070ab

Vad är din discord tagg? Cr7.aep2

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: kLaj5ELAP78chapi9.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att när polisen kollade hur de va med en död person som e vår kompis så valde vi att rikta fast jag riktade aldrig jag var bara liksom där och sprang rundor och kollade rundor så vi var safe och det var vi och tänkte inte så långt att de hade kunnat bli en ban men som sagt när jag väll blir bannad så kan ni kolla logga och bans och sånt att jag aldrig gör om dem när jag väll får åtgärder så ni kan lita på mig att de inte händer!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var bakom en bil som polisen hoppade ut på och samma med vår kompis och kompisen dödsdrog en polis men sen blev han dödad och då körde vi rundor och försöka hitta en möjlighet att kunna plocka han så han slipper torska vapen och sitta fängelsestraff och liksom en polis kan inte vårda liksom han hade ju inget med sig han kan ju bara kolla puls inget mer och vi bara tog honom till Krim sjukan så han fick sin hjälp han behövde men iallafall sen så får vi ett läge där poliserna står utan vapen och står helt stilla då vi väljer att säkra vår grabb och ta honom till sjukan för att polisen hade inte hunnit före oss dit för dem bara stog och glodde på kroppen. Bättre att ta till sjukan istället för att kolla på vädret.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Njaa vet inte för asså jag gjorde inget fel tycker jag för jag bara springer rundor i klippet de e jag med gorilla som springer rundor och säkrar så jag gjorde inget fel. Men mina kompisar gjorde mest fel då de riktade på poliserna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev ju bannad precis i 16 dagar för fearRP och de lärde jag mig riktigt mycket av för de kostade pengar mycket och en riktigt lång ban och ni har jag lärt mig att aldrig göra om de och rpa bra och på ett smidigt sätt så rpn blir rolig för båda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att sitta kvar i bilen typ för de va inte jag som körde och försökte säga t han att skit i pallar it med skit att åka in och sånt låt bara polisen sköta det och läka kompisen men dem körde dit och riktade för dem såg sin chans men de jag hade kunnat göra e att sitta kvar i bilen men de ända jag gjorde i de scenariot var att springa rundor för vågade inte rikta på dem då jag inte vill bli bannad eller hamna i skit men nu blev de ändå såhär för pallar it med ban och inte spela unive. Tycker de e jätte kul att rpa och vill fortsätta så snälla snälla hade jag kunnat få en extra chans. Jag ber er. Kolla till och med min aktivitet idag. Plus blev precis unbannad och köpte tillbaka Krim för 360kr. Så hade uppskattats enormt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att när en polis försöker hjälpa en medvetslös man så ska jag inte hoppa ut och att mina vänner riktar och att bara få dem att köra därifrån och låta polisen göra sitt jobb och ha en bra RP. Eller bara sitta kvar i bilen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka