Accepterad -eliterayan- | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: steam:11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? Eliterayan

Vem var det som bannade dig? .william07.

Bild på banmeddelande: Skärmbild (3).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? William valde att banna mig eftersom jag och min vän tänkte inte på reglerna powergaming och sunt när vi va i ett scenario. Vi tänkte endast för våran egna vinning vilket inte är tillåtet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän följde efter en polisbil som körde efter våra vänner, polisbilen gör en snabb sväng vilket gör att föraren hinner inte att reagera med bromsarna vilket ledde till att vi råkade pitta polisbilen. Istället för att poliserna ska agera professionellt så väljer de att pitta ner våran bill till en tågräls, När vi hamnar där nere så skojade jag med polisen och sa att (vad kommer hända om jag drar upp vapen) då säger polisen (jag skjuter dig) så jag skulle laga deras efter att jag sa det men vi hade inte tillräckligt med pengar i gängkassan, då säger jag, (jag har ej råd med att laga den) när jag ska ner och hoppa in i bilen så tazar en polis mig och griper mig. då väljer min vän att hoppa ut ur bilen och rikta mot de för att de ska släppa mig. men då väljer ena polisen att springa runt och den andra drar upp vapen och skjuter ner han. Då släpper polisen mig och jag hoppar in i bilen, och det var då allt som hände va mycket dumt av mig. jag drar upp vapnet och skjuter ner poliserna, det var EXTREMT dumt av mig och ångrar mig mycket eftersom helgen är här och jag vill rpa mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel med att säga dumma saker framför polisen och skjuter poliserna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för vdm, men det var när jag började spela servern och nu har jag stenkoll på regeln.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 100%, Jag hade kunnat ta chansen och köra iväg därifrån för att undvika att bli gripen och åka för vapenbrott, jag valde istället det dumma valet att skjuta de bara för att vinna scenariot, jag tänkte inte för motpartens sida, men poliserna va inte så klocka heller, men men jag har nu lärt mig av mitt misstag och hoppas för en ny chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100%, jag har lärt mig att man inte ska endast tänka på sin egna vinning, men att tänka på hur hela scenariot kommer att se ut, och man ska undvika att vara nära poliser när man har vapen. Jag förstår verkligen mitt misstag och vill verkligen rpa mycket denna helgen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka