Nekad Liam Bladh | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bladisch

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199591364366

Ditt Hex-ID: steam:11000016138970e

Vad är din discord tagg? Bladisch

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: 987102C2-D66B-4519-8E04-2B5A59FC899E.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade ESP och jag erkände de även själv. Jag förstår att det blev en ban och det var längesen nu och har lärt mig av mitt misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte hemma precis innan och kan därför inte veta. Jag var utomlands rätt länge innan detta skedde och fick massa taggs på discord av flera staffs. Jag erkände att jag hade ESP och var ej inne på Unive när det skedde då som sagt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut jag som gjorde fel men tycker på något sätt att alla ska få en andra chans och se det som en lärdom. Jag har nu vart borta länge och har lärt mig att det inte lnar sig någonstans och att fusk alltid slutar med blacklist.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått lite småbans innan eftersom jag hållde mig bra till reglerna och kunde varje regel. Jag fick en ban av Limpis i 4 dagar men blev unbannad 1 minut efter fr att den skulle vara på en annan men han tog fel id. Annars har jag inte fått några andra bans än mer än 1 timme.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle laddat ner fusket från början. Jag skulle låtit bli att överhuvudtaget kolla upp fusk och använt det. Jag ångrar mitt misstag så mycket och mitt regelbrott. Jag kunde istället ha spelat som en normal och vanlig spelae och förhålla mig til reglerna som är skrivna av en anlidning. Jag visste trots allt att man skulle bli bannad för detta och förstår idag inte varför jag gjorde det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket eftersom jga har varit bannad länge nu. Jag kommer absolut inte göra om det och har tagit del av denna lärdom. En andra chans hade jag tagit emot alla dagar i veckan och inte gjort om det. Jag förstår inte varför jag skulle använda fusk och det lönade sig inte över huvud taget. Jag skulle göra allt för att bli unbannad och skulle göra så mycket annorlunda som det bara går.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka