Nekad VIBLE rikspolischef ansökan [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
-rep, Jag tycker han har varit chef några gånger, och det är så att han har enligt mig fått kåren neråt varje gång. Han är ingen chef som faktiskt respekterar sina anställda, utan vill bara ha sin makt. Dessutom så har han inte särskilt mycket kunskap och tar bort enheter för att han inte kan dom och orkar inte lära sig om dem.

-rep, Jag tycker han har varit chef några gånger, och det är så att han har enligt mig fått kåren neråt varje gång. Han är ingen chef som faktiskt respekterar sina anställda, utan vill bara ha sin makt. Dessutom så har han inte särskilt mycket kunskap och tar bort enheter för att han inte kan dom och orkar inte lära sig om dem.
vad säger du han är antagligen mer kunnig än dig...

+rep bra polischef ändå. Alla gånger Vible varit chef har det varit hållbart gemfört me de andra de senaste året som bara stannat 2 veckor typ

Tack alla för era +rep och stöd på ansökan. Nu får vi se vad som händer

100% + rep. Vad ska man säga Vible har varit chef 5 gånger och lagt ner väldigt mycket tid och arbete när han var chef och jag tycker verkligen att det har lönat sig. Om man tänker på hur kunnig han är och hur mycket kunskap och driv han har som chef så tycker jag att han verkligen förtjänar att få vara chef över polismyndigheten. Jag tycker att han borde få en chans till att vara chef igen.

-rep ingen engagerad ansökan, varit rikspolischef skit många gånger ta in någon ny o kolla hur det blir då

-rep ingen engagerad ansökan, varit rikspolischef skit många gånger ta in någon ny o kolla hur det blir då
Är faktiskt beredd på att hålla med, reppar inte bara för att jag har gjort en egen ansökan men ville få detta sagt. Extremt mycket av de bra som hänt i kåren är pga ledningen. Vible har inget vidare ledarskap vad jag märkt och gillar att ha ”skrik” möten där han bara skäller ut anställda.

Ifall det går dåligt för kåren är det vible som skickar ned skiten på sin ledning och vill inte ta ansvar över några av problemen då han inte vill bli ogillad.

+rep en grabb som kan sitt jobb. Har drivet och vet vad han gör. Visst han har gjort en del misstag men de gör alla. Även dom bästa gör misstag.

+rep gör kåren enklare och simpel. Just nu är det prov efter prov efter aktivitetsprov efter jag vet inte vad fan vad. Just nu vågar ingen göra något för att dem är rädda för att bli skickade dessutom "Cam med vible" är något som är ett "rykte" finns inga bevis på det och ingen har sett några bevis direkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka