- Trådskapare
- Meddelanden
- 737
- Reaction score
- 37
Tack!+rep vible kan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Tack!+rep vible kan
vad säger du han är antagligen mer kunnig än dig...-rep, Jag tycker han har varit chef några gånger, och det är så att han har enligt mig fått kåren neråt varje gång. Han är ingen chef som faktiskt respekterar sina anställda, utan vill bara ha sin makt. Dessutom så har han inte särskilt mycket kunskap och tar bort enheter för att han inte kan dom och orkar inte lära sig om dem.
Tack!+rep bra polischef ändå. Alla gånger Vible varit chef har det varit hållbart gemfört me de andra de senaste året som bara stannat 2 veckor typ
Tack!+rep
Tack!+rep
Är faktiskt beredd på att hålla med, reppar inte bara för att jag har gjort en egen ansökan men ville få detta sagt. Extremt mycket av de bra som hänt i kåren är pga ledningen. Vible har inget vidare ledarskap vad jag märkt och gillar att ha ”skrik” möten där han bara skäller ut anställda.-rep ingen engagerad ansökan, varit rikspolischef skit många gånger ta in någon ny o kolla hur det blir då