Ej Antagen VIBLE | Chef-jobb ansökan [Polismyndigheten] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VIBLE

Aktiv Medlem
Meddelanden
737
Reaction score
37
Vilken chefs-position ansöker du till? polisen

Vad heter du i verkligheten? Vincent

Vad är ditt användarnamn på discord? Vible

Ange ditt födelsedatum: 19 Oktober 2004

När fick du medlemskap på Unive? 2020

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag varit chef över polisen en del gånger. Jag räknat ihop av allt jag suttit så har det varit i 2 år. Så vet hur det funkar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag är sugen på att utveckla polisen mer. Göra nya saker och utmaningar. Kommer bygga upp en stark ledning och stark polis kår. Kommer ändra på visa saker som måstet göras. Men det tar jag med ledning och polis kåren. Polis kåren kommer få vara med och tycka och tänka lite mer om saker och lyssna på dom. Det är ett spel och vill att det ska vara kul och inte en plåga att kommer in och spela. Så min plan är att göra det roligt för alla som spelar. Båda polisen och krimnela

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? kommer vara rätt så aktiv

Har du läst våra grundregler? Ja

-rep Bipolär. Hade inte passat för positionen. Det ända han har är aktivitet. Det har visat enormt att han inte är en bra chef och folket har talat redan i december. Puss på dig tedd knull kvist

- rep återigen som jag skrivit passar inte som riks då han har sumpat för många chanser, jag tror absolut på en andra chans men liksom inte 100 chanser, dessutom är de en jätte kort och svag ansökan

-rep Passar inte för postionen, folket har redan talat i december med en form av demostartion ta ej tillbacka honnom det kommer bli en riktigt stor caos i kåren samt nedgraderas till en skåttkår!

-rep Fått sina chanser och varje gång så har polisen sagt sitt om att han ej passar som rikspolischef. Tycker någon ny borde få chansen att bli riks.

-rep Grabben har ju varit rikspolischef nu 100 gånger känns det som. Ge någon annan chansen fillepille

-Rep Fått flertal chanser som chef och lyckades inte. Passar ej som chef och borde testa arbeta för polisen på annat sätt

+rep! Med sina nya ideer och visioner så kommer han att sköta det mer än galant och om philip vill ha en riks som inte säger upp sig efter 2 veckor - 1 månad så är vible det bästa alternativet

+rep! Med sina nya ideer och visioner så kommer han att sköta det mer än galant och om philip vill ha en riks som inte säger upp sig efter 2 veckor - 1 månad så är vible det bästa alternativet
Kan bara hålla med dig där, vill de ha garanterad långvarighet, ja, då är Vible det bästa alternativet.

Senast ändrad:
Jag förstår att det finns människor som inte litar på Vible eller hans sätt att leda kåren, men se er omkring. Vilken annan chef har de senaste 9 månaderna har gjort ett lika arbete som honom? Vible bär på förmågan inte många bär på särlskilt inte på Unive, och det är långvarighet. En egenskap värd att beundra.

Det syns inte alltid, men det märks i detaljerna. Ideerna, som upphöjningsmöten, strukturen och enheterna, det syns faktiskt överallt om man tittar noga.

Jag tror på Vible och jag är alldeles övertygad att han lärt sig av sina misstag, och om det är någonting vi behöver nu: är det en långvarig och hållbar chef. Med lite vardagsdoft.

Så vad har Vible någonsin gjort för er? Jo det beror hur nära man tittar på det.

+rep Vible är en engagerad och trevlig person. Av alla som ansökt tycker jag att Vible är den bästa

-rep, kortaste ansökan ja sätt samt ingen korruption ska ske inom polisen.

+rep Mycket kunskap och erfarenhet hur man dirver kåren på ett bra välbehövligt sätt

-rep Har haft flertalet chanser att visa sig vara rätt person för positionen, men inte visat att han lärt sig av hans upprepande misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka