- Trådskapare
- Meddelanden
- 737
- Reaction score
- 37
Tack!+rep viblis har alltid varit bäst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Tack!+rep viblis har alltid varit bäst![]()
Tack!+rep, Om jag ska vara ärlig. Vible har varit chef en hel del gånger på polisen men vem har haft aktivast Poliskår och "bäst" Poliskår? Ja den frågan kan man ju ställa sig själv och för mig är den chefen som styrt det i generalitet är Vible. Klart, han kan göra fel men det tas lärdom av det och görs om fast bättre. Ingen chef är felfri, det är Vible absolut inte heller men han är även den som styrt Polisen bäst! Han har även jävligt mycket energi, tid m.m och verkligen brinner för Polisen här på Unive. Solklart val från min sida, hoppas jag ser dig som chef inom snar framtid!
Tack+rep hund jävelT
Tack+rep bra chef
Tack!+rep
Tack!+rep no offense men den ändå som faktist lyckats styra upp kåren vad jag minns vi behöver hnm tillbaka
Tack!+rep var riktigt duktig innan som chef
Tack!+rep
Tack!+rep
Tack!+rep
Tack!+rep Vible är en bra polis chef!
Tack+rep
Tack!+rep när du styrde kåren så såg jag som sekreterare inga fel, sen vet jag inte hur det var för de i ledningen. Men från min synpunkt så skötte du det bra. Skulle gilla att se dig som chef igen
Tack!+repppp
Tack!+rep
Tack!+rep Riktigt bra ledarskap. När Vible var rikspolischef så var han sträng och kickade folk direkt om de gjorde fel! Han var den enda som fick mig att bli polis och om han blir chef igen så går jag tillbaks till kåren.
Tack!+rep Bra rikspolischef vet hur man håller igång en aktiv kår.
Tack+++++rep ända personer som kan vara polis chef ingen anan orkar vara polis chef!