Ej Antagen VIBLE | Chef-jobb ansökan [Polismyndigheten] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VIBLE

Aktiv Medlem
Meddelanden
737
Reaction score
37
Vilken chefs-position ansöker du till? Polisen

Vad heter du i verkligheten? Vincent

Vad är ditt användarnamn på discord? Vible

Ange ditt födelsedatum: 19 Oktober 2004

När fick du medlemskap på Unive? nån gång under 2020

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag varit chef över polisen en del gånger. Jag räknat ihop av allt jag suttit så har det varit i 2 år. Så vet hur det funkar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtids planer för polisen involverar mycket innovation och nya tankar om hur vi kan utveckla kåren på ett sätt som ska gynna oss i polisen och dom kriminella så att alla ska ha kul och njuta hög kvalité rp. Vi kommer att inkludera alla i kåren så mycket vi kan när vi bestämmer saker och skapa framtid planer. Mitt mål som chef kommer primärt vara att alla ska bli nöjda. Och att vi ska hålla en bra standar i rpn. Jag kommer att se till att fokuset skiftar från discord till ingame för att jag tycker att slutat av dagen så är hela syftet med polisen att vara aktiva ingame.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara rätt så aktiv. jag har tiden som krävs just nu och framöver.

Har du läst våra grundregler? Ja

+ rep Denna individ påsitter oerhört mycket kunskaper, Och hans aktivitet är oerhört hög, Jag anser även denna person som en bra kandidat.

-rep, fått sina chanser som riks. Kommer o går som jag vet inte vad.

-Rep har varit så många gånger och slutar likadant varje gång.

-rep fått flertals chanser men endå misslyckads förtjänar inget mer: DON'T TAKE ME WRONG: #NOHATEONVIBLE

+REP Vible, jag var under hans tid vid 2 tillfälle och tycker att han förtjänar en chans då jag tror på honom att han kommer göra ett bra arbete.

+rep jag anser Vible varit en väldigt stabil och erfaren chef de tidigare gånger jag sett honom som rikschef

+rep han vet hur man styr en kår ifrån grunden sen är det ett spel men även om folk säger att han har fått sina chanser så sitter han på bra kunskaper och vet att han kan styra kåren bra men folk kan bli bittra när dem inte får som dem vill. Men vible kan styra den bra och vet hur han ska styra kåren vet att många är e-mot han men han är en riktig duktig chef

---rep fått en antal chanser och blivit avsatt tidigare. Finns ju anledningar till varför?

-rep fått många chanser aldrig varit någon bra kår när hane chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka