Antagen Melker Enlund | Chef-jobb ansökan [Polismyndigheten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker Enlund

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
7
Vilken chefs-position ansöker du till? Polismyndigheten

Vad heter du i verkligheten? Melker

Vad är ditt användarnamn på discord? melkerenlund

Ange ditt födelsedatum: 22 Maj 2008

När fick du medlemskap på Unive? Tyvärr vet jag inte exakt, men runt tidig/mitten av mars 2022.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Mina ledarskapsförmågor har byggts upp under en väldigt lång tid, ca 3-3.5 år, genom att under hela min tid som polis har jag haft ansvar över många ansvarstagande positioner. Under tiden som polis har jag suttit som chef över flertalet enheter och avdelningar samt suttit under halva denna tid som polisledning. Där klättrade jag som högst till biträdande rikspolischef. Är även nuvarande polisledning. Dem ledningsgrupper jag suttit i är Vible (flertalet gånger), Bampus (flertalet gånger), T4arget, Exritez, Izztey, Raabnab (tror jag), finns några fler som jag suttit under, men detta är några av dem som jag tagit mest lärdom ifrån. Mina ledarskapsförmågor har också byggts upp av att jag har ansvarat och varit ledare över kriminella gäng på servern.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer för att styra upp polisen är främst att se till att ledningsgruppen får ett starkt förtroende utav de anställda. Ska även se över ledningen och dess aktivitet då vi fått mycket klagomål på att ingen av oss syns till ofta. Ska även se till så att kommunikation mellan vanliga poliser och polisledningen ökar exponentiellt. Samma gäller övriga yrken som polisen arbetar mycket med, såsom sjukvården, securitas och rättsväsendet. Ett av mina mål är att försöka förflytta mer saker ingame så att vi inte blir så beroende av discord som vi är nu. Kommer också öka ingame aktiviteten med att upprätta nya aktiviteter och arbeten för poliser. Detta så att vi syns till mer ingame och är mer öppna för allmänheten. Kommer även att göra en reform inom chefsgruppen, strukturen där det kommer att vara polischef, de båda bitr. cheferna samt 2st polismästare II. Detta är för att få en utökad chefsgrupp som kan leda och bistå chefen. Denna grupp kommer att heta Region Polisstyrelsen (RPS).

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara synlig som chef jämfört med den som precis satt. Kommer att balansera min aktivitet som chef med mitt liv utanför spelet.

Har du läst våra grundregler? Ja

+rep en av få vettiga. aktiv och vet vad som behövs inom enheten, samt har suttit högt uppsatt på flera poster. enda rätta att låta honom bli chef.

+rep Har varit polis under en längre period & har goda kunskaper. Dags för en chefspost

+rep den ända jag ser kan sitta som riks utöver ett få andra kandidater men ser han här som mest vettig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka