Accepterad [väntar på interjuv]Lukas2 | Sjukvården Ansökan[leif öman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lokexzl

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
15
Ange ditt födelsedatum: 28 Juni 2008

Vad heter du på discord? loke#1750

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 223 timmar.

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2-5 timmar beroende på hur dagen ser ut.

Hur ofta kommer du vara inne? ca 2-5 timmar per dag kan bli mindre om det är mycket plugg och kan bli mer om jag inte har något speciellt tex på helger kanske det blir lite mer.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 223 timmar.

Vad heter du? Lukas gran

Hur gammal är du? snart 21 fyller den 28 juni

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att jag vill se till att hjälpa staden men det jag kan och för att jag tycker att det är ett väldigt viktigt yrke. Jag tycker också att det är ganska få som är inom sjukvården. Jag tycker att det värkar som en bra arbetsplats för mig för att jag vet att jag skulle passa i yrket.

Varför ska just du bli anställd? Jag tycker att jag borde bli anställd för att jag stressar aldrig i stora sitvationer och att jag skulle vara en jätte bra arbetskamrat. Jag kan ta emot råd och kritik från andra kollegor utan att bli arg utan skulle istället säga tack för att du sa åt mig så jag inte fortsätter göra någonting fel. Jag är en lugn person.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag är inte super erfaren men jag kan typ kan typ grunderna men jag är beredd att lära mig.

Berätta vad HLR är för någonting HLR är en förkortning an hjärt och lungräddning. Hjärt och lungräddning ska man göra om en person inte andas och är ut medvetande eller om någon har fått hjärtstopp. Före man börjar är det viktigt att man ser till så att personen värkligen inte andas då kollar man på bröstkorgen och ser om den rör sig och man ska också hålla örat vid munnen och känna om det kommer luft från munnen om nu inget händer påbörjar man HLR. Det går till så att man ger 30 hjärttryck i en snabb takt och sedan gör man två inblåsningar i en inblåsning ska man hålla upp huvudet på personen lite bakåt och sedan hålla för näsan sen gör man en inblåsning i munnen och medans man gör det så ser man till så att bröstkorgen rör på sig sedan en till man ska göra en till sammanlagt 2 stycken sedan går man över till hjärttrycken igen och upprepar.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Det innebär att man uppför sig i radion och inte avbryter någon annan som pratar man ska också ha ett vättigt språk.
Man ska också säga till exempel kom efter man pratat så folk vet att man är klar och man ska försöka att prata så kortfattat som möjligt. Alltså bete sig i radion.

Har du några andra frågor? nej

Tillbaka