Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

Ban överklagan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199143018881/home
Ditt Hex-ID: 1100001467F6181
Vad är din discord tagg? LagyBoy#9199
Vem var det som bannade dig? Zenvu

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? Unive, FiveM serven

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Känner på bilhandtag på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kände på 3 bilars handtag för att jag snabbt skulle till mitt jobb på The Palace.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Det var mitt fel men jag är ny på servern o har precis blivit medlem o lär mig hela tiden nya saker. Tänkte inte på vad jag gjorde men förstår att jag inte ska göra så nästa gång
Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första för lall i 5 dagar för att jag råkade slå mot en person EN gång. Men det var mina första minuter inne på servern o FiveM o visste inte att jag gjorde fel. O en annan 60 minutare för VDM för att jag råkade krascha med en bil framför en polis o ambulans. Jag fattar nu att det är sunt förnuft att gå o slå mot folk om man inte är i ett scenario så de kommer inte att hända igen. Jag har förstått min ban o fattat att jag inte ska göra om de. Och att jag ska köra lugnare runt polis o ambulans för att har det inträffat en olycka så är de bara sunt förnuft att köra långsammare o varit mer försiktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit mer försiktig o tänkt på vad jag gjorde.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste vara mer försiktig o tänka efter mer innan jag gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Skulle gärna uppskatta en unban för att jag förstår vad jag har gjort fel o de kommer inte hända igen.

Senast ändrad:
Tjena! Jag var hos piren och försökte sälja min bmw, sedan så kommer en vit audi rs7a och kör över alla som är där, sedan när jag bara ligger på marken eftersom jag är överkörd så blir jag efter 1 min permanent bannad för lallare, tror det var fel snubbe som blev bannad. Jag hoppas någon ser detta som hjälper mig med att ta bort bannen!

hej skulle vilja överklaga mitt permanent ban vet inte varför körde med min honda
hjälp ä helt förstört är jätte ledsen

Hej jag blev bannad pga lall så jag vill överklaga det. anledningen var att jag pratade med en person som vägrade hjälpa mig med hur man börjar sitt liv på servern och då så slog jag till hans bil och då körde han över mig. disc: Frasse_Skills#8988.

D
hej jag blev bannad precis för pratar ooc in game och vill gärna veta vad det betyder och vill ta bort banet för jag fattar inget kan d förklara för mig

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

ban

jag frågade om skjuts och han sa ja sen hotade han mig att jag skulle hoppa ut och jag gjorde det sen körde han över mig sen fick jag ban DC:hannes#2540

Jag överklagar min banntid på unive jag heter johan (Bosse Alfsson) och jag blev bannad i 10 dagar för att jag inte kunde gå ut genom en dörr när chefen sa till mig.

hej jag överklagar min perma ban för modding då jag råka spaka på en bensindunk inne på falk. disc kimpa#3251

Senast ändrad:
Hej philip! Jag har blivit permanentbannad från att modda men jag fick min dator förr igår och vet nästan ingenting om datorer, igår kväll när jag spelade fick jag strömavbrott och det var kanske därför några misstänkte att jag moddade men det ända jag vill är att spela på unive eftersom att jag hade så himla roligt igår, mitt discord namn är Evelios_issa #4746

Hej Philip! jag har blivit bannad men jag vet inte vad jag har gjort, det står på engelska och det står, The anticheat ban you for wavebite: give weapon
mitt discord namn är Evelios_Issa #4746

tja jag vill överklaga min avstängning för ooc jag gjorde inget jag stog och väntade tyst tills lisas skulle öppna sen blev jag avstängd discord namn Zein#5711 five m namn ZeinSpelarYT

Hej Philip! Jag har blivit bannad för OOC Voice i 5 dagar, jag vet inte ens vad jag gjorde fel, jag hälsade bara på min kompis melker och sedan blev jag bannad, detta är min första riktiga ban eftersom att igår var det bugg. Men jag tycker att 5 dagar är lite för mycket, jag började servern förr igår och jag har varit aktiv nästan hela tiden. Jag vaknade till och med väldigt tidigt idag för att jag har match och jag ville ändå hinna spela på unive, mitt discord namn är Evelios_issa #4746

Tillbaka