Inaktuell Jag e inte Bög | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jag e inte Bög

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elia

Ditt discordnamn: de_ejag12

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom jag är lugn rättvis och gillar att hjälpa andra spelare Jag kan ta ansvar lyssna på båda sidor innan jag tar ett beslut och jag vill bidra till att servern blir en rolig och trygg plats för alla Jag är aktiv och kommer alltid göra mitt bästa för att hjälpa både spelare och andra i staffteamet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att ett problem är att många som inte är medlemmar och inte har krim lallar runt kör på folk och går runt med vapen fast de inte ska ha det Det förstör RP för alla som försöker spela seriöst och jag tycker att reglerna borde följas bättre så att servern blir roligare för alla

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle vara aktiv och hjälpa till att ta hand om ärenden så snabbt som möjligt Jag skulle prata med spelare som bryter mot reglerna och ge rätt åtgärd beroende på vad som har hänt Tillsammans med resten av staffteamet kan vi se till att reglerna följs bättre så att RP blir roligare och mer rättvist för alla

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staff roll handlar om att vara lugn rättvis och alltid behandla alla spelare lika oavsett vem det är Man ska inte ta saker personligt utan fokusera på att lösa situationer på ett korrekt sätt

För mig är det väldigt viktigt att vara professionell eftersom det skapar respekt och förtroende både från spelare och från andra i staffteamet Det gör också att servern känns mer seriös och trygg för alla

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga upp mitt staff arbete genom att vara aktiv när jag har tid men samtidigt se till att det inte tar över mitt privata liv eller min RP Jag tycker det är viktigt med balans så jag inte bränner ut mig eller tappar motivationen
När jag är staff kommer jag prioritera ärenden och hjälpa spelare så snabbt och rättvist som möjligt och när jag inte är staff aktiv kommer jag fokusera på min RP så jag fortfarande kan spela och utvecklas som spelare också

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har Spelat på unive länge men jag blev Bannad i 2månader så jag har Kört unive när servern Va typ 3månader nytt

Har du tidigare erfarenheter som staff? Lite jag är Servervakt

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är beredd att jobba inom alla områden som staff eftersom jag vill hjälpa servern där det behövs Jag har inget specifikt område jag inte kan tänka mig att jobba med utan jag är öppen för alla typer av ärenden så länge jag kan bidra och göra nytta för servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka