Ban överklagan
Länk till din steam profil:
https://steamcommunity.com/profiles/76561199143018881/home
Ditt Hex-ID: 1100001467F6181
Vad är din discord tagg? LagyBoy#9199
Vem var det som bannade dig? Zenvu
Hur lång tid var din ban? 3 dagar
Var är du bannad? Unive, FiveM serven
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Känner på bilhandtag på piren
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kände på 3 bilars handtag för att jag snabbt skulle till mitt jobb på The Palace.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Det var mitt fel men jag är ny på servern o har precis blivit medlem o lär mig hela tiden nya saker. Tänkte inte på vad jag gjorde men förstår att jag inte ska göra så nästa gång
Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första för lall i 5 dagar för att jag råkade slå mot en person EN gång. Men det var mina första minuter inne på servern o FiveM o visste inte att jag gjorde fel. O en annan 60 minutare för VDM för att jag råkade krascha med en bil framför en polis o ambulans. Jag fattar nu att det är sunt förnuft att gå o slå mot folk om man inte är i ett scenario så de kommer inte att hända igen. Jag har förstått min ban o fattat att jag inte ska göra om de. Och att jag ska köra lugnare runt polis o ambulans för att har det inträffat en olycka så är de bara sunt förnuft att köra långsammare o varit mer försiktig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit mer försiktig o tänkt på vad jag gjorde.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste vara mer försiktig o tänka efter mer innan jag gör något.
Har du läst våra regler? Ja
Skulle gärna uppskatta en unban för att jag förstår vad jag har gjort fel o de kommer inte hända igen.