Shortlist kdoggen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

kdoggen

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Ditt discordnamn: ChqOg

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom jag gillar att hjälpa andra och vill att servern ska vara rolig för alla. Jag är lugn i de flesta situationer och försöker alltid lösa problem på ett rättvist sätt istället för att bli arg. Jag är också aktiv och vill hjälpa till så mycket jag kan när jag är ingame, speccar eller bara tar support. Gillar o hjälpa spelare oxå som är nya och inte förstår vad rp innebär.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ibland kan det ta lite lång tid innan spelare får hjälp, speciellt när många behöver support samtidigt. Jag tycker också att vissa konflikter hade kunnat lösas snabbare om kommunikationen varit tydligare, de ganska många i donation exempelvis eller support senare på natten eller mitt i dagen. Och vissa behöver vänta lite länge för att bli dragna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag hade försökt vara så aktiv som möjligt och ta de ärenden jag kan, speciellt om det är mycket kö. Jag tycker också att det är viktigt att vi i staffteamet pratar med varandra och hjälps åt så att support, donation och andra ärenden går snabbare. På det sättet slipper spelare vänta onödigt länge och fler kan få hjälp direkt när någon staff blir ledig.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att det är väldigt viktigt att vara professionell som staff. Man ska alltid vara lugn och respektfull mot alla, även om någon är arg eller inte håller med. Jag tycker att man ska lyssna på båda sidor innan man tar ett beslut och följa reglerna hela tiden. Man ska också behandla alla lika och inte ge sina kompisar några fördelar. Om jag gör ett misstag kommer jag att ta ansvar för det och försöka bli bättre. För mig är det viktigt att spelarna känner att de får rättvis hjälp och att de kan lita på staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att lägga skolan först, men på min fritid kommer jag att vara aktiv på servern. Jag tänker se till att jag har tid innan jag tar på mig staffansvaret så att jag kan göra ett bra jobb utan att det påverkar mitt privatliv eller min rp för mycket. Om jag blir donations ansv som jag önskar kommer jag prioritera staff jobbet och knappt rpa alls!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här i lite omgångar, en gång första gången jag kom till fivem, det var nog nått år sen, fast lite lalligt. Visste inte vad fivem innebad då. Sen har jag vart här då o då efter de o rpat seriöst under kanske ett halvårs tid.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, på andra servers, avena roleplay etc.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej är ganska öppen för allt.

Shortlist.

Tillbaka