Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

M
hej philip. jag har blivit bannad pga jag var afk min mamma behövde nödvändigt hjälp så jag behövde reagera så snabbt jag kunde så jag undra bara om du kan ta bort bannen

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
hej philip, jag blev nyss bannad från servern i 10 dagar utan andlendning jag stog brevid min kompis och skulle hjälpa han med settings i discord och min gubbe började slå fast träffade inte någon. och nu när jag gick in så står det permanent avstängd på grund av stream snipe mitt discord är Philip Plein#3667 kontakta mig fort skulle uppskattas

Tjena jag vill överklaga min avstängning mitt namn på DC är HAZ0NI#3134 blev avstängd för ooc då jag hjälpte en kille med att hur man lämnar tillbaka sin bil till garaget/storage

hej vill överklaga min ban satt bara och tittade yt medans jag var i luften och hade laggat fast. disc: jokeboi#7136

Hej, Har blivit bannad pga powergaming. När jag bara körde min bil så blev jag bannad och jag gjorde inget fel.
Vill överklaga! Disc: Melle#5570

Tjena jag blev bannad av grizly idag klockan 03:29 pga ooc då jag dog och blev revived av han och han hörde mig säga (habibi revivade mig jag trodde att skulle tappa alla mina saker) för jag pratade med min kompis i discord och btw jag har push to talk så jag tänkte att det var omöjligt att han hörde mig och man hör klart och tydligt i klippet att jag pratade med nån annan så jag valde och kontakta han efter ett tag att vi hade skrivit så valde han och ghosta mig och btw han drog in mitt medlemskapvad hade ni gjort i min position. Några av mina kompisar har sagt att deras push to talk har slutat fungera och då pratar man ingame hela tiden vilket jag inte trodde på men det verkar va sant. detta är min ban överklagan

Tjena unive, jag heter Blobb Gold och jag blev bannad i 10 dagar för ingen andledning, jag skulle sälja min bil för runt 1,6m och jag och min kompis försökte ge han bilen men sen tror jag att jag råka skriva i caps när det inte var meningen, för jag visste inte det, men om jag skulle få en till chans skulle jag vara tacksam andledningen var att jag skrev i caps när jag inte visste Min disc: Anton#9893

Jag skulle vilja göra en ban överklagan Anton#9893

Vill göra ban överklagan, Jag blev bannad för sunt fönuft och lall när jag rpade hög men bosse förstod inte eftersom jag glömde göra /sme, dc:Mr.Quackman#6969

hej Philip jag har blivit avstängd för Powergaming, slår utan anledning när jag inte har gjort något och ibland händer det att jag trycker på musen så min karaktär slår och är där med inte med mening.
Disc: Oliver.Elvingsson#4415
in game namn: Oliver Elvingsson

Senast ändrad:
Tillbaka