Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

Tjena jag vill överklaga min ban för vdm jag körde på motorvägen när jag kom upp på bron så såg jag ingen längre fram på bron så var det polis avspärrning och vid dom stod en person mitt i vägen och jag han inte bromsa. Snäll hjälp mig. Heter Cabba06#5958 på dc.

jagblev bannad för ooc ingame för jag emotaoch visste inte hur man stängde av så blev jag bannad skulle du kunna unbana mig för det var it med meningen för visste it hur man stängde av heter Nathaniel Sisohore och discord e Beetlejuice#7752

Hej jag vill överklaga min permanenta avstängning för lalla för att jag råka peka finger mot en polis dc: Pettersson #0790

Tjena jag undrar bara hur jag blev avstängd på servern för de sista som hände var att jag tutade på en kille vid piren för jag skulle köra och så sprang han ivägen och då blev jag avstängd. På discord heter jag Rasse360#1967

hej. jag har blivit bannad pga rdm utan anledning. jag skulle precis köra ut från piren. jag hade inga vapen eller någonting på mig och sedan blir jag permanent avstängt. Mitt in-game namn är melker köre och min dc är @willehy#7690. snälla hjälp mig.

hej jag vill överklaga vrf bannar ni mig hela tiden denna gången är de med Gunnar jag väntade hela tiden på att bilaffären skulle öppna och ni kickar mig från inge stans vad är de för server

Blev avstängt i fem dagar då jag inte gjorde nåt det ända jag gjorde va att sätta mig i nån annans bil och förkökte tjuvkopla den min discord är JOY/2007#5699

hej jag vill överklaga min ban. jag körde ut från piren och hade precis köpt en ny bil och sedan blir jag bannad för rdm. och blir permanent bannad. snälla hjälp om du behöver min dc willehy#7690.

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
HEJ DET VAR NÅGRA LALLARE SOM KOM OCH SNACKA OM VÅRA MAMMAOR SEN HOPPA IN I MIN KOMPIS BILL SEN BÖRJA MINA VÄNNER SLÅSS OCH NU ÄR JAG AVSTÄNG I 10 DAGAR DET ÄR INTE OKEJ GJORDE INGET

Tjenare jag vill överklaga min ban för lallare när jag inte har gjort något fel. försökte bara liva upp stämningen jag heter ROBBE#5281 på discord

Jag vill överklaga min avstängning för jag var ute och åkte moped och sen blev jag banad för streamsnipe fast ingen var live!! DISCORD NAMN ADDEKING06#5386

Senast ändrad:
Hej! Jag skulle vilja överklaga min bann. Jag använde spawnmenu och blev bannad i 5 dagar, jag har gjort detta tidigare och då var det ingen fara. DC: Eddz#3667
Anledning: Abusar /spawnmenu -Swedie
Skulle gärna uppskatta om vi kunde lösa detta. Vet att man inte kan skriva det nu för det är inget logiskt tänkande. Jag är ldesen att säga det men 5 dagar kanske är lite att ta i.

Senast ändrad:
Tillbaka