Pontus Coke
Icke Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 12 Maj 2004
Vad heter du på discord? AlbinBKH#3656
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 70 senaste två veckorna. Har bildbevis. Sedan mer på min gammla dator
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-5 timmar per dag
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag i princip.
Hur många timmar har du på FiveM? 70 senaste två veckorna. Har bildbevis. Sedan mer på min gammla dator
Vad heter du? Lucas Werdelin
Hur gammal är du? 25år gammal
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Alltid velat hjälpa folk. Jobbat som sjukvårdare i andra städer.
Varför ska just du bli anställd? Jag hade gjort jobbet bäst. Jag är aktiv under arbetspasset och är en riktigt bra förare.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Yes i en annan stad som heter CentralenRP. Mycket erfarenhet från andra jobb med.
Berätta vad HLR är för någonting Hjärt och lungräddning. Har med att hjärtat ska hållas igång. Brukar användas vid hjärtstopp.
Förklara vad radiodisciplin innebär. Man tar bara jobbrelaterade saker i radion. Inte hur en fotbollsmatch gick t.e.x
Har du några andra frågor? Inte just nu! //Albin
Vad heter du på discord? AlbinBKH#3656
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-5 timmar per dag
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag i princip.
Vad heter du? Lucas Werdelin
Hur gammal är du? 25år gammal
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Alltid velat hjälpa folk. Jobbat som sjukvårdare i andra städer.
Varför ska just du bli anställd? Jag hade gjort jobbet bäst. Jag är aktiv under arbetspasset och är en riktigt bra förare.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Yes i en annan stad som heter CentralenRP. Mycket erfarenhet från andra jobb med.
Berätta vad HLR är för någonting Hjärt och lungräddning. Har med att hjärtat ska hållas igång. Brukar användas vid hjärtstopp.
Förklara vad radiodisciplin innebär. Man tar bara jobbrelaterade saker i radion. Inte hur en fotbollsmatch gick t.e.x
Har du några andra frågor? Inte just nu! //Albin