Nekad [Utveckla] Kurt jansson | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kurt jansson

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 7 Juni 2007

Vad heter du på discord? Los Manos#6969

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 506

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? jag kommer nog vara så aktiv som jag kan men. Jag kan nog som minst vara 4 timmar och som mest kommer jag vara online i 9 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne väldigt ofta och för tillfället så är jag väldigt aktiv

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 506 timmar på fiveM

Vad heter du? Kevin

Hur gammal är du? irl så är jag 14 och min rp ålder är 24

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? jag vill bli sjukvård för att jag kan mycket om vad sjukvården gör irl och jag skulle gärna vilja börja jobba på sjukvården också för att jag kan mycket om vad man ska göra när det gäller en skada eller ett brutet ben.

Varför ska just du bli anställd? för att jag gillar att ta hand om folk och jag är en son som bryr sig mycket om folk. och det är derför jag skulle vilja jobba just som sjukvård för då kan jag jobba med något som jag brinner för

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? jag har inte jobbat som att vara sjuk vård men jag har lite erfarenheter om jobbet för att jag har vart på sjukhuset massa gånger och min mormor jobbar på sjukvården. Så hon har visat mig och lärt mig.

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för Hjärt och lungräddning och när man använder HLR är när någon har fått hjärtstopp eller har satt något i halsen och inte kan andas

Förklara vad radiodisciplin innebär. det innebär att man inte ska hålla på och lalla runt i radion och vara så seriös man kan.

Har du några andra frågor? jag har inga frågor men jag vill säga att jag inte kan alla 10 coder på radion

Tillbaka