Accepterad Ufo1122 | Ansökan till Servervakt[L1am]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ufo1122

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Haami

Vad heter du på discord? Ufo_gaming#2491

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv från typ 12-03 på helger sen 23-05 på vardagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i 3 månader på mitt gamla konto men det blev hackat för jag tryckte på länk med fett kattig guzz men det var ingen guzz utan en man så han tog mitt konto

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 men kan inte gå in för är på telefon för hela datorn är hackad så den är på lagning

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Om man e servervakt ska man hjälpa staff om dem inte ser kan man banna och klippa så dem får ban alltså hjälpa för staffs direkt om någon gör fel kan man kicka eller banna sen skicka ut till staff och visa de om nån gör de så slipper man skriva report utan kan banna direkt eller kicka och berätta reglerna för dem så dem fattar att man inte ska göra om det vilket gör allt bättre och staffsen slipper jobba så hårt så att alla kan ha kul och rolig rp istället.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa unive eftersom det är väldigt stor spelarbas men inte lika många staffs som spelare därför vill jag kunna ta åtgärder på alla som gör fel och hjälpa till samtidigt jag har roligt och rollspelar på servern jag kan hjälpa nya spelare på servern och hjälpa servern på ett bra sätt och göra så att unives rp blir mycket bättre än vad den redan är och att alla spelare har roligt utan att folk förstör och gör dåliga saker mot fina unive roleplay sen när jag är i scenario och ser regelbrott kan jag banna och ta åtgärder efter samt att ser jag regelbrott hända kan jag snabbt göra /toggleid och ta id sen antingen banna eller kicka beroende på hur grovt fel dem gör och om en staff inte ser kan jag snabbt hjälpa till sedan skicka till en staff så dem kan banna längre eller inte beroende på vad som behöves och om det är grovt fel eller inte.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att jag skottar mina opps sen kommer det en grabb bakom och hugger mig i ryggen med en kniv då gör jag /revive dödar han sen fortsätter skjuta och efter jag skjutit bannar jag alla som jag döda för att inte låta dem spela mer eller så revivear jag min kompis som dör i en skottlossning och vill att han ska leva så han kan döda dem det får man inte och det är korruption
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top