Ej Antagen Gargantua | Ansökan till Servervakt [Jimmie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? Gargantua5276

Vad är ditt Hex:ID 11000013351467c

Ange ditt födelsedatum 21 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan är hemma typ 16 drar och tränar är klar med allt vanligtvis vid 18 sen brukar jag gibba och så klart behöver jag plugga ibland och så kanske jag spelar till typ 22 23 och på helger brukar det vara jätte varierat men ja jag kommer gibba på helgen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Var medlem 2021 2022 rpade väldigt aktivt och var både servervakt och mod så har en del erfarenhet sen tog jag paus men börja rpa igen nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Alvin/OneDrive/Dokument/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202026-01-04%20200531.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en hjälpreda till staffsen och servervakter är jätte bra eftersom att staffs inte hela tiden kan specca allt och alla och då fyller servervakten den funktionen att den kan ta återgärder och hjälpa de personer servervakten själv ser. Som om tillexempel en person lallar mycket då kanske man kan skriva till den personen sluta lalla och fortsätter den kan man ju kicka och man ser helt enkelt till att rpn håller en hög nivå och att folk beeter sig och intr byter regler. Eftersom servervakter är hjälpreda till staffs så ska ju servervakter också i grunden försöka lära folk vad man ska göra istället för att bana direkt som staffs gör. man kan beskriva en servervakt som en "markenhet" med mindre befogenhet

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag har börjat rpa en hel del igen och jag rpar som polis och när du rpar som polis hittar du jämt folk som begår regelbrott och ickemedlemar man behöver lära och jag känner själv att jag skulle kunna fylla en viktig funktion som servervakt eftersom att jag kan grunderna på hur man är en "staff" jag rpar hela tiden kring andra mäniskor och på så sätt kan jag också "hålla koll" på vad andra gör och ifall andra gör regelbrott. Eftersom jag väldigt mycket erfarenhet kring rp kan jag också se skillnaden på ifall det är någon som geniunt inte förstår en regel och behöver hjälp eller om det är någon som bara bryter mot regler för att det gynnar personen. JAg vill även vara lite som en förebild kring rp och vissa hur man rpar bra

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man missbrukar makt för sin egen vinning och som servervakt kan det framkomma mycket korruption om fel person får servervakt. För att vara korrupt behöver man oftast abusa och det är när man missbrukar sina perms som att banna någon för att man ej gillar den personen eller ifall man tex togglar id för att se genom väggar och då spela som om du vet att den personen är bakom väggen. Andra exempel på abuse kan vara att tillexempel "hota" folk med att banna dem
[Servervakt]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka