Ej Antagen Björnripa | Ansökan till Servervakt [Jimmie] [Persson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnripa

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? leo4447564

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015a056c13

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Har precis börjat spela igen men om jag utgår från hur jag tror det komemr vara så komemr det nog bli att de flesta vardagar kommer jag hem från skola och träning runt 19 sedan äter jag middag och eventuellt pluggar lite sen spelar jag nog fram tills ungefär 22 och på helger spelar jag nog större delen av dagen om jag inte får några andra planer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 1,5år (har spelat fivem till och från sedan 2020 ungefär och hållt mig till unive när jag väl kört sedan 2021 ungefär)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1063771305121415169/1462141012708429957/27E9404D-D23E-4B59-851E-E1C5E66EB47E.png?ex=696d1c6e&is=696bcaee&hm=a0b453197bfbcb96a7ee0b58727daa659a092a350415bd81169b1702ae179126& (Vet inte varför det står 0 men jag har blivit bannad en gång tidigare för att jag rpade lite tråkigt under ett scenario vilket jag löste med han som bannade mig kort därefter)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt skulle jag säga är lite som en mini-variant av en staff eftersom att man inte kan göra något ordentligt men man kan ändå se till så att folk som är runt om en sköter sig och ändå håller en hyfsad rp nivå genom att i värsta fall sv-banna eller kicka någon samt reviva om något skulle bugga osv. Man kan helt enkelt underlätta staffs arbete genom att hjälpa till med en del småsaker som inte riktigt håller nivå eller är som de ska så att staffs kan fokusera på sånt som är lite viktigare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag märker att det är en hel del folk som lallar ibland och jag förstår att det är sånt som staffsen inte hinner med att åtgärda helt och hållet vilket är förståeligt men då kan det vara bra att ha en del servervakter som kan hjälpa till med det och se till så att rpn blir bra på servern. Jag är också polis vilket gör att det ofta kommer fram folk som inte har någon koll alls på vad rp är och börjar snacka en massa och lalla eftersom de inte förstår och då blir det lättare att hjälpa sånna personer osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är om man gör saker som man egentligen inte får eller ska göra oftast för personlig vinst. Några exempel skulle vara att kicka eller banna någon bara för att den är jobbig eller om jag skulle reviva mig själv om jag dör bara för att jag inte orkar vänta på sjukvård osv.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka