Antagen Articx | Ansökan till Servervakt [Persson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Articx

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? whiteboystaxx

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001036a695d

Ange ditt födelsedatum 6 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min vanliga aktivtet är att åka runt i staden antigen som sjukvårdare eller på min krimminela karaktär. Jag brukar kolla efter personer som inte kan bete sig och rappotera till staffs.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i tre år nu tror jag där jag har varit aktiv mest av tiden.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1014158305410699278/1460421094371627235/image.png?ex=6966daa2&is=69658922&hm=18ffb5a0b09d84259e0f77fcfebfb184df99f5969089a4c27b22811bbbb059fa&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servaktens uppgift är att vakta servern och samt underlätta för staffs, det kan vara att kicka någon eller banna om dem lallar eller gör regelbrott. Servaktens jobb är att när du kör spelet och du ser någon lalla runt så ska du ta återgärder, atlltså du ska inte jagga efter folk eller försöka hitta problemspelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servakt på servern för jag vill hjälpa till och underlätta för staffsen att banna spelare som dem inte ser eller inte hinner banna. Jag vill göra rpn i servern bättre och där jag har märkt att det är mycket personer på servern som lallar runt eller förstör för andra. Detta vill jag hindra och kunna underlätta staffsen och inte ta deras tid utan hjälpa till. Jag vet hur en servervakt ska vara och vill visa att Unive inte ska vara en lall server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Till exempel min vän dör i en skottlossning och ingen sjukvårdare än vaken och han frågar om revive. Detta kallas korruption och du använder dina krafter för att göra att någon annan vinner ett scenario orättvist. En annan grej kan vara att man har toggleid på som gör att man kan se andra namn på avstånd som gör att personen med servervakt får en advantage.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka