TyEN_00
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 18 Maj 2000
Vad heter du på discord? tyen_15
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 400t
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 8-10t
Hur ofta kommer du vara inne? jätte ofta
Hur många timmar har du på Fivem 150 på 2 veckor
Vad heter du? elias anderson
Hur gammal är du? 25
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? jag vill bli sjukvårdare i unive eftersom jag gillar att spela roll som fokuserar på hjälp samarbete och realism. Inom RP är det ofta mycket fokus på polis eller kriminalitet, men jag tycker det är minst lika viktigt att ha ett starkt sjuvårdar team som bidrar till spelvärlden på ett mänskligt sätt sätt.
Varför ska just du bli anställd? jag tror jag skulle passa väldigt bra inom sjukvården eftersom jag är en spelare som värdesätter seriöst och engagerat rollspel, och vill bidr TILL SERVERN på ett sätt som gör skilnad för andra.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ja
Berätta vad HLR är för någonting det är en livräddning åtgärd som används när en person blivit medvetslösoch inte andas (alltså är dödade eller nedslagen i spelet)
Förklara vad radiodisciplin innebär. det innebär att följa särskilda regler och rutiner för att hålla radiotrafiken effektiv,
Har du några andra frågor? nej
Vad heter du på discord? tyen_15
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 400t
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 8-10t
Hur ofta kommer du vara inne? jätte ofta
Hur många timmar har du på Fivem 150 på 2 veckor
Vad heter du? elias anderson
Hur gammal är du? 25
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? jag vill bli sjukvårdare i unive eftersom jag gillar att spela roll som fokuserar på hjälp samarbete och realism. Inom RP är det ofta mycket fokus på polis eller kriminalitet, men jag tycker det är minst lika viktigt att ha ett starkt sjuvårdar team som bidrar till spelvärlden på ett mänskligt sätt sätt.
Varför ska just du bli anställd? jag tror jag skulle passa väldigt bra inom sjukvården eftersom jag är en spelare som värdesätter seriöst och engagerat rollspel, och vill bidr TILL SERVERN på ett sätt som gör skilnad för andra.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ja
Berätta vad HLR är för någonting det är en livräddning åtgärd som används när en person blivit medvetslösoch inte andas (alltså är dödade eller nedslagen i spelet)
Förklara vad radiodisciplin innebär. det innebär att följa särskilda regler och rutiner för att hålla radiotrafiken effektiv,
Har du några andra frågor? nej