Ej Antagen Jesper Schöitt | Chef-jobb ansökan [SJV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesper Schöitt

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Sjukvården

Vad heter du i verkligheten? theo

Vad är ditt användarnamn på discord? gustafsson565

Ange ditt födelsedatum: 2 September 2009

När fick du medlemskap på Unive? jag fick de föra veckan typ med anledningen var för att jag råkade lämna discord servern så de var därför

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har tidigare erfarenheter då jag varit regionschef som sjukvårdare många gånger och jag tycker detta är väldigt roligt för då kan man bestämma med ledningen att ändra om lite i systemet tillexempel ha väntrum på sjukhuset eller folk som bara är i kiurug salarna osv

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag kommer att jobba ifall jag får jobbet varje dag och just nu är de lite tråkigt för mig för att jag är undersköterska fast jag har kunskaperna som en cheföverläkare och då är de lite jobbigt för man får inte göra de man kan. men mina planer med jobbet är att se till så att många är i tjänst samt arbetar på rätt sätt sedan kommer jag att ändra om lite så att man kanske jobbar i team istället för att stå helt själv med ett prio 1 larm. men jag vill bli chef för att kunna göra de så bra som möjligt för att minska stressen på kvällarna genom att folk ska lägga de i sängarna och inter bara komma in och lägga de på golvet för de går inte och ta halva kvällen på att bära folk upp i sängen. men jag vill att sjukvården ska bli så verklig som möjligt och att inte folk är i tjänst utan att jobba och att alla klädkoder sköts osv

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? ja kommer vara aktiv varje dag minst 3 timmar och jag kommer göra nytta inom sjukvården

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka