Accepterad Trakke._ | Ban Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trakke._

Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088271494/

Ditt Hex-ID: steam:1100001433c0086

Vad är din discord tagg? trakke._

Vem var det som bannade dig? zyphe

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20260117143757329.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pissade på en kille som kröp och höll på att blöda ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är lite suddigt då jag inte ens har sätt något bevis på detta men om jag minns rätt så var vi nere vid LZ one way och hade skjutit ner våra motståndare som hade brännt och kaxat VÄLDIGT mycket mot oss innan. När vi hade skjutit ner han som hade ''hatat'' mest så sprang jag fram till honom medans han fortfarande var vid liv men blödde ut och pissade på honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte direkt att den var felaktig men jag tycker också att det är lite tråkigt att en sån liten detalj som t.ex. DNA i detta fallet ska leda till en 8 dagars bann på en spelare som har totalt 8 banns sedan februari 2025. Sen om jag lyfter upp det med DNA och just regelbrottet ''kroppar'' så tycker jag att det borde finnas olika grader av bannen. För till exempel om man lämnar DNA /fingeravtryck på vapen och sånt ska man bli bannad för t.ex. diskret då eller för att man inte hade handskar på sig?

Men jag erkänner mitt fel absolut och det kommer inte ske igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt så har jag totalt 8 banns sedan förra året i februari så strax ett år sedan. Om ni kollar min historik så har jag ALDRIG blivit bannad för samma sak 2 gången. Det jag vill säga med detta då är att jag lär mig från mina misstag och upprepar det inte!

Jag förstår innebörden av att vara mer noggran med snabbhet och försiktighet i sin RP och jag kommer att bevisa det mer tydligt framöver!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat så enkelt som satt mig i min bil och åkt från platsen då varje sekund räknas då vi inte var i ett kontrollerat område!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer icke upprepas!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamensan chefen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka