Accepterad Trakke._ | Ban Överklagan [Nedz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trakke._

Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088271494/

Ditt Hex-ID: 1128005766

Vad är din discord tagg? trakke._

Vem var det som bannade dig? 1nedz

Bild på banmeddelande: File(s) attached

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt vid en motorväg och bröt emot servens diskret regel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän hade de riktigt risigt till, vi hade ungefär 12 bilar bakom oss. bara opps. Vi hade kört runt i sandy / grape seed i ca 15min med punktering och med väldigt låg hastighet. Det var svårt att vända om eller svänga in på någon väg med bilen då man blev typ som inklämmd i en parad av bilar som var opps. Tillslut tvingas vi ut på motorvägen och en av bilarna som var efter oss kör framför oss och stannar mitt på motorvägen och hoppar ut och skjuter emot vår bil. TIllslut så dör min chaufför och jag blir strandad ungefär 20 meter in på en motorväg med opps som kör emot bilen. Jag ''tvingas'' nästan att hoppa ut och skjuta emot dom, det var det eller bli kidnappad. Och jag är en krigare så såklart så sköt jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt men jag har absolut mina synpunkter till den. För det första så var det inte jag som körde så jag kunde inte påverka så mycket. För det andra så var det runt 12-13 bilar som var efter oss som tillslut ledde till att man blev liksom körd istället för att man körde, svårt att förklara men med andra ord så går det inte att köra nån stans, man följer med alla andra för att försöka komma iväg. Speciellt när man har punktering och hade kört med en rykande bil i 15min.

Personligen tycker jag att det ska vara lite som att skjuta poliser, sista utväg. Man ska absolut undvika det men att det är okej att ta till väga under andra omständigheter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som ni ser så har jag runt 10 bans totalt tror jag, vilket i följd så har jag inte fått samma bantyp 2 gånger. Det vill säga att jag lär mig av mina misstag och upprepar de inte!!

Därför tycker jag att du ska ge mig en chans till då detta med att skjuta på motorväg är ett relativt nytt sätt att driva bort sin Krim rp från ''allmänna'' platser.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat helt enkelt hoppa ut och ge upp totalt men eftersom att jag är boss och jag vet hur kidnappningar går till idag är det inte ett roligt sätt. Dagens folk ber en sätta på en massa lappar och göra en massa emotes och säga / skriva saker i twitter emot ens vilja, vill man inte så blir man dumpad. Eller om man gör något ''hundigt'' så blir det 100% en GIF som sprids på discord. Och tro mig ingen vill ha det mot sig! Därav vald jag också att skjuta istället för att bli kidnappad som BOSS.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, hålla mig undan från motorvägar och allmänna platser under krim scenarios gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka