Accepterad .olleking23 | Ban Överklagan [ Trakke._ ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.olleking23

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/olleking23

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad är din discord tagg? Olleking23

Vem var det som bannade dig? Trakke

Bild på banmeddelande: IMG_8270.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att trakke bannade mig då jag bröt mot 2 regler och det var väldigt dumt utav mig, jag bröt mot powergaming och brott mot krigsreglen tror jag den heter eller krigsförning med bil. Det jag gjorde var att jag hoppa in och ut 3 gånger och skjöt samt så rpa jag inte på skadorna när jag krockade in hårt i en stolpe samt när min bil började Wall ridea på nåt sätt vilket är väldigt fel utav mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo men vi va typ 4 bilar mot 4 uppe i Sandy och det hela började med att min polare blev jagad ute på isen av en grabb, han skickar ditt oss me prio och vi kommer. Han grabben hade redan skjutit mot min polare så vi kom överens om att jag ställde mig redo lite längre fram och det var där jag hoppa ut o skjöt första gången, sen springer jag runt i typ 10 sekunder sen tar jag min bil och kör till ett garage och där kommer en blå lambo som var med i skottlossningen och skjöt mot mig och mina vänner och jag hade skjutit mot han så att jag tar ut min bil igen och kör efter dem. Efter ett tag så stannar de vägen och skjuter mot mig och sen skjuter jag tbx och sen drar jag där ifrån. Det är så jag minns det men är nt säker på om allt är i rätt tidsordning det hela pågick ändå i 10 min men vi alla kom överens om att jag hoppa in och ut 3 gånger samt powergamea och det är sjävklart inte rätt gjort från mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är korrekt placerad 110%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 23 tidigare banns, ja det är mycket och jag har gjort mycket fel här under mina 3 år på servern men det var även min första server så det var här jag gick in med open mic och prata ooc😂. Men jag har utvecklats mycket och försöker alltid göra så bra ifrån mig så möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1. Jag skulle rpat på mina skador. 2. Jag skulle inte hoppat in och ut men jag upplever reglen som väldigt klurig, för om det är lxm 8 bilar som åker runt på isen och i Sandy och det hela pågår i drygt 10 minuter så är väldigt svårt att bara va ute en gång sen dra och lämna sina polare, jag gjorde fel 100% men jag var inte så medveten om reglen men har läst allt nu och har insett att reglen finns för att just undvika dessa scenarion där det skottas på detta sätt, att folk hoppar in och ut och släpper 2 skott varje gång. Så jag skulle 100% bara skitit i ta bilen och varit kvar tills fot eller bara taggat därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men visst har jag det, speciellt denna krigs regel för powergaming vet jag om, dock där jag ej rpa på skadorna så var det för att jag hade sån black/shake screen och samtidigt som jag krocka stod man och släppte skott emot mig, så jag hade lite små panik och bara tryckte på gasen och då wallridea jag istället. Wallriden va ej mening och det ser inte alls bra ut, men hoppas att ni kan sätta er in i situation just där med powergaming då jag vet om att ni speccade mig under den biten och antar att ni såg att jag blev skjuten medans. Tack!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja ofc

Trakke jag hoppas att du tar dig tiden att läsa denna för jag vill verkligen spela unive under jullovet, det är primetime.

Allt gott!

btw jag är på luren så har ej ban bild, men den är för grov powergaming och bryter mot krigsregeln

O trakke jag kan nog fixa ett klipp ifrån min pov där med powergamingen om de skulle kunna göra någon skillnad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka