Accepterad Ante | Ban Överklagan [Trakke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ante

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199523338194/

Ditt Hex-ID: 11000015d2a97d2

Vad är din discord tagg? plankton12331

Vem var det som bannade dig? Trakke._

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20251218154021527.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog spawnmenu i slutet på ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade sprungit ifrån polisen vid en skottlossning då jag ej skjutit och sedan gömde mig för att sedan ta ett dumt beslut och använda mig av spawnmenu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt och hållet fel på min sida. Jag tog ett idiotiskt beslut och tänkte inte efter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad totalt 4 gånger och lärt mig mycket av dem då jag inte har upprepat händelserna.
Ett exempel var när jag var väldigt ny till Unive så rotade i en medvetslös och tog upp mobilen vid tappad förstånd vilket jag har tagit extrem lärdom från och det kan man se eftersom jag inte gjort det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ringa någon ingame så de skulle kunna plocka upp mig eller lista ut ett sätt att gömma mig.
Men det mest logiska jag skulle gjort är att lämna över mig till polisen då jag inte gjort mig skyldig till så mycket då jag inte skjutit, endast suttit med de som skjutit. Detta kunde jag också göra för att bryta regeln Powergaming och ta förluster någon gång för motpartens skull men även scenariot i åtanke.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att handlingar har konsekvenser och att det inte är värt att töja på reglerna för att exempelvis behålla ett vapen eller att inte åka in i finkan. Jag har lärt mig att det handlingar jag gjort inte riktigt bidragit till RP och inser jag nu i helhet. I framtiden kommer jag vara extremt försiktigt och försöka spela ut alla scenarion som går oavsett resultat. Om ni ger mig en till chans så kommer jag att lyda det till punkt och pricka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka