Accepterad Top G_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Top G_

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/amfoika/

Ditt Hex-ID: 11000013ceafd17

Vad är din discord tagg? topg0001

Vem var det som bannade dig? Trippy trap

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-10 203847.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han skrev att jag tar hans bil när jag hoppa in och ut ur den inte körde iväg jag lämna den på platsen men ändå bannar mig och jag tror han banna mig för att jag hoppa in i hans bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De gick till som så att jag och några fler i 64 och og sköt mot vagos för de jaga oss och då kom trippy från ingenstans och börja skjuta mot oss när vi inte ens har krig med dem därefter så kör vi iväg och han följer efter han hoppar ut jag och mina grabbar hoppar ut och vi skjuter mot varandra och därefter så hoppar han i sin bil och kör men sen hoppar ut och jag dödar honom därefter hoppar jag in i hans bil och sen jag kör en meter inte ens längre för jag vet att man inte ska köra iväg med andras bilar och sen hoppar jag ut och jag lämnar den på platsen och hoppar in i 64 bilen därefter tar mina grabbar trippy för vi ska lämna han på sjukan för allt var missförstånd för att vi inte krigar och då under tiden vi kör till sjukan så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att jag hoppa in i bilen och körde en meter inte mer och man får inte köra iväg och de är inte att köra iväg jag lämna aldrig platsen med bilen utan den var kvar på samma plats där han dog och där allt hände så den var felaktig för att jag inte körde iväg med bilen utan jag hoppa in i 64 bilen och körde iväg med mina grabbar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan och en ban var när jag tog spawnmenu och blev bannad för de men jag har lärt mig av den bannen för att jag tar aldrig mer spawnmenu nu utan jag rpar mig fram istället för att jag inte ska ta spawnmenu för att man inte får de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat göra istället hade kunnat vara att jag inte skulle ha hoppat in i bilen alls och bara låtit den va istället och hoppat in i 64 bilen direkt istället efter allt som hände

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag inte ska hoppa in i andras bilar utan låta dem va och köra mina egna bilar istället och jag ska inte heller hoppa in i andras gäng bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka