jaffar. | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
2
Ditt discord namn: xyfw

Ditt Hex-ID: steam:110000157f31d87

Vad för typ av beslut gäller det? krim varning 2 + ban

Vem/vilka tog beslutet? Mrking, Berra1213, Zyphe och Coldfaith.

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs pågrund av att det såg ut som jag hade mild med brist på socialrp. Alltså att jag skjuter utan att snacka tilräckligt mycket. Beslutet togs för att jag sköt föraren istället för hans däck.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt från mitt perspektiv eftersom att vi hade hoppat ut och riktat på grabben men han körde då iväg och medans han kör iväg skjuter hans grabbar mot oss när vi åkte i våran bil och den svarta lotus bilen körde iväg men sen vände han tillbaka och då fick jag ett GULD läge till att helt enkelt avrätta föraren och dra där ifrån snabbt. De är 50/50 om jag skulle siktat däcken eller inte eftersom att om jag siktar däcken och lyckas smälla 1 eller 2 däck så finns det en risk att dom hoppar ut och skjuter mot mig istället och det är en risk som jag INTE vill ta eftersom jag utsätter mig själv för fara isådannafall. I bannen står det att jag skottar utan att snacka tillräckligt men jag hade kunnat snacka mera om en lambo inte hade försökt o ställa sig framför mig alltså blockera in mig, när jag såg lambon försökte blocka in mig så körde jag fram lite och det var då min grabb hoppade ut och riktade mot honom och sa "hoppa ut istället". Kan väl köpa dedär med att man ska väl helst sikta däcken men har personligen aldrig märkt att lotus har siktat mot våra däck istället för att försöka döda oss så förstår ej varför vi ska försöka skjuta deras däck istället för att döda dem.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Mrking har clippet.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

dessutom skrev han till mig i pm att han "bara ville ha ress", rättså säker på att det har skickats ut att man inte ska hoppa support för enbart revive. Det blev antigen utskickat eller så var det sagt på ett krimmöte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka