Accepterad Massi | Ban Överklagan (Elias)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massi

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224934979/

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad är din discord tagg? massimannen

Vem var det som bannade dig? tecca och Elias

Bild på banmeddelande: wdaw.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff bannade mig eftersom jag sköt polisen och hade brist på social rp. Jag kunde kört iväg med min bil och låtit polisen gripit min vän men valde istället att hoppa ut och rikta och så blev det skottlossning mellan mig och polisen. Det slutar med att jag skjuter ner båda poliserna och tar min vän till sjukan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän hade skottlossning mot en annan bil. Vi körde efter varandra och sköt mott varandra. Jag släpper av min vän vid ett kvarter för att göra en smart plan att han tar dem ifall dem åker förbi. Det slutar med att vi tappar dem och att jag får ett sms av min vän att polisen är vid han och att dem försöker att ta honom. Jag åker förbi och min vän försöker hoppa in i bilen men så har han en bugg att han måste dra ut föraren för att kunna hoppa in i bilen. När han försöker dra ut mig så kör jag fram med bilen och polisen tacklar ner honom och riktar samt griper. Hade han inte haft den buggen så hade vi åkt iväg men det slutar upp med att jag hoppar ut ur mni bil och polisen riktar och att det blir skottlossning. Jag siktar ben för att kunna benna så jag kan ta min vän men det slutar upp med att vi skjuter ner varandra och dem dör. Jag tar min vän till sjukan och sedan blir det support ärende.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban eftersom jag bara kunde åkt iväg med min bil men ville inte lämna min vän i knippan med polisen. Jag valde istället att försöka hjälpa honom. Vilket var fel eftersom jag bara skulle låtit polisen gripa honom och göra ett scenario utifrån det. Det var fel av mig och jag ångrar att jag gjorde som jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte vad jag blev bannad för tidigare. Har många bans som var back in the days 2022 och sånt. Har inte blivit bannad mycket på sistonde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag sa innan så skulle jag bara åkt iväg när min vän inte kunde hoppa in i bilen. Jag skulle låtit honom bli gripi och låta polisen göra sitt jobb och gripa honom. Det blev fel i hela scenariot och det sluta inte upp som jag riktigt ville. Tycker det var tråkigt att den buggen förekom för ifall det inte hade hänt så hade min vän bara kunnat hoppa in i bilen och att det hade blivit en biljakt. Men jag skulle aldrig hoppat ut ur min bil, jag skulle bara kört iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska låta polisen vara när dem har gript någon eller håller på att göra det. Och man ska absolut inte försöka rikta eller att det slutar upp med en skottlossning mott polisen eftersom det är sunt förnuft. Man ska låta polisen utföra sitt arbete.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

kan it skicka bild eftersom dena görs på luren så la bara in en bild. Men i ban bilden står det brist på social rp samt skjuter polisen så ni vet. Ber om ursäkt att jag inte kunde lägga in bild

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka