Nekad Tobias0452 | Ban Överklagan [AKam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias0452

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154273260/home

Ditt Hex-ID: 1100001472b1bec

Vad är din discord tagg? tobbe0782

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-23 161050.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs banna inte mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Har inte spelat på unive på ett tag nu pågrund av tidsbrist och annat så har lämnat discorden och inte haft roller när jag har spelat på andra serverar. Det kanske va 2 månader sen jag spelade på en gangrp server och ladda ner hudsight detta är ett program som injectar in i spelet och ger dig crosshair Länk finns här om ni är intresserad att läsa lite om den https://hudsight.com/ Men i alla fall så använde jag denna och uppenbarligen detecta anticheatet ganska snabbt att det var något som injectades i spelet och jag blev bannad på samtliga serverar som hade fini ac. Jag förstår nu att det är svårt att lita på mig så jag förstår om jag blir nekad men det är värt ett försök att försöka i alla fall komma tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej felaktig var den inte anticheatet gjorde presic det den är programmerad till att göra att banna program som ej ska vara där felaktigt är det inte. Har varit staff på denna server tidigarre och du har säkert hört samma historia 100 gånger så jag behöver inte sitta och säga att jag ångrar mig för det betyder inte mycket när över 1000 personer har sagt samma sak. Vill jätte gärna komma tillbaka då det inte finns nått annat som toppar detta community. Men jag förstår om jag inte får komma tillbaka men om jag lyckas få din tillit så lovar jag att jag kommer göra skillnad och tjäna tillbaka respekten jag förlorat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för skit saker sist jag blev bannad kommer jag själv inte ens ihåg men allt en ny person till server kan bli bannad för rätt säker att jag har spelat sen 2021 så har banns såsom Powergaming och suntförnuft. Sen kommer jag inte ihåg riktigt detta var såpass längesen jag sist spelat på unive och är rätt säker på att servern är helt annorlunda och vill jättegärna se och RPA i det nya unive med annat staff team och många nya scripts som tillkommit.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag istället hade kollat upp hudsight och verfierat att det är säkert skulle detta inte ha hänt men såklart skall man inte ha crosshair på unive utan vill inte att det ska missuppfattas Detta hände på en annan server har aldrig använt mig av sådant och det är ganska normalt att program som hudsight förekommer på dessa serverar. När jag väl fick bannen så har jag ingen annan än mig själv att vara sur över. Min kompis rekommendera den till mig men det betyder inte att det är hans fel det var mitt ansvar och jag sabba det för mig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut det har jag kommer absolut inte använda något program på fivem som ger mig övertag på något sätt oavsett om det gäller unive eller om det gäller andra servrar. Jag har inte sätt utveckling på unive sen 2022 och skulle jättegärna vilja börja om helt och hållet och försöka bli en del av communitet och bara kanske få göra lite skillnad men om detta nekas så förstår jag exakt varför och jag får acceptera att jag har tappar tilliten från både ägare och samtliga mods och helpers.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka