Accepterad HITMAN | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115540274/

Ditt Hex-ID: steam:110000144dc1732

Vad är din discord tagg? 335hitman

Vem var det som bannade dig? Oklart hann inte se eftersom jag blev Antichet + Discord bannad

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-29 205024.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad utav antichet eftersom att jag använde ett software som tillät mig att använda aimbot. Detta var ett extremt dåligt beslut av mig och efter en väldigt lång period så vill jag försöka överklaga detta och be om en till chans utav er ifrån Unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag laddade ner ett aimbot och börja skjuta på två spelare därefter blev jag automatiskt anti cheat bannad och ungefär två timmar efter så blir jag bannad utav alla era discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis bann, och jag tar fullt ansvar för det jag gjorde fel. Jag förstår konsekvenserna av mitt agerande och ångrar djupt mina handlingar. Det har nu gått ungefär ett år sedan jag blev bannad och cirka åtta månader sedan jag senast ansökte om en unban, som tyvärr blev nekad.

Under den här tiden har jag verkligen insett allvaret i det jag gjorde och lärt mig av mina misstag. Jag vill därför be om en andra chans och lovar att aldrig igen använda otillåtna program eller liknande i er server. Jag ber om ursäkt för att jag bröt mot reglerna och fuskade på eran server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Fast kommer inte exakt ihåg eftersom det var extremt länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använt något software program.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart, Det jag kommer göra annorlunda är att ALDRIG fuska på servern igen eftersom det var ett extremt dåligt beslut utav mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill bara tilläga att jag valde Blacklist eftersom jag är Anticheat bannad + Permanent avstängd ifrån discorden
1759506495974.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka