Accepterad olleurb0. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olleurb00.

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199502115749/

Ditt Hex-ID: steam:11000015be6c3a5, ban id 3236

Vad är din discord tagg? olleurb0.

Vem var det som bannade dig? Anticheatet

Bild på banmeddelande: unive.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var jag som bannade mig själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt på sjukan och skulle gå till datorn för att kolla en grej, jag ville se vilken rang jag var. Men då kom jag på den dummaste iden att ta ut pengar från sjukhus kassan, så jag gjorde de och blev Permanent avstängd från Unive Rolaplay. Anledning Moddare tror jag, då man brukar väl bli bannad av anticheat om man är en moddare. Men kan lova att jag inte är en, jag ångrar detta så så himla mycket så det är inte sjukt. Unive är den bästa servern och kommer alltid att vara de, vill jättegärna komma tillbaka men det blev som de blev. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om det ställde till med mer problem en det som de hände mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag står för mina synder. Somsagt så ville jag ta ut lite pengar men blev då bannad (permanent av anticheatet) för moddare tror jag, eftersom att moddare brukar oftast bli bannade av anticheatet. Jag tänkte inte på att det var ett "olagligt" att göra det men nu vet jag det då jag blev bannad av anticheatet. Visste absolut inte att jag skulle bli bannad. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och vill jättegärna börja spela här igen. Snälla, hoppas ni förstår..

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror att jag har blivit bannad tre gånger, men det kan vara fler. Den första gången minns jag inte riktigt vad som hände. Den senaste gången var det på grund av ett regelbrott. Utöver det har jag blivit bannad för att jag glömde sätta på voice changer, och en annan gång för att jag spelade med ett ljudpaket som innehöll plingljud – jag hade glömt att byta tillbaka till rätt ljud. En gång blev jag också bannad vid sjukhuset, eftersom jag ljög om mina skador efter att ha blivit "Rdm:ad". Det finns även en ban jag inte riktigt minns orsaken till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle helt enkelt inte tagit ut pengar, det var dumt av mig och kommer aldrig göra om det. Vet vad som händer nu iallafall, konsekvensen är inge att leka me. Jag hade inte tänkt känslan om att jag ville ta ut pengar. Jag ångrar det så sinne sjukt mycket så de inte sant.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, detta var ganska länge sedan men vill börja spela här igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka