Accepterad To0th | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

To0th

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271956533/

Vad är ditt namn i verkligheten? jonatan

Vad är ditt discord namn? Pajas#4237

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 30 år gammal och heter fjonn ekman. Han har växt upp i en ganska tragisk och svår uppväxt då han föräldrar dog redan när han var 7 år. Och efter detta så har de bara gått neråt i livet började dricka, röka och snusa när han var 12. Och under hela sitt liv har han fått bo hos 12 olika familjer tills han blev 18. Och detta berodde då på att han var lite kriminell. Men han gjorde inga stora saker utan gjorde lite små saker som att sno godis från affärer och barn, men även många springnoter då han inte betalade maten. Men ibland när han hade dåligt med pengar gjorde han lite större saker för att få ihop en större slant. Och de var därför ingen ville ha honom så han började må dåligt tills han hittade sin bästa kompis för livet och dessa två var som bröder. Och av detta så har han fått en väldigt dålig personlighet då han inte är snäll mot alla kvinnor kan finnas ett fåtal men i det stora hela, men han är även en tuff och orädd person vilket kan leda till mycket negativt. Men han är otroligt snäll mot de han bryr sig om. Men han älskar också motorcyklar väldigt mycket då hans pappa hade många och detta var nästan de ända Jarmo kommer ihåg från sin biologiska farsa. Och av detta har han mycket erfarenheter via meka med fordon och även pimpning. Han hade var även väldigt bra med pistoler och andra vapen då han tjuv jagade och dödade djur. Och Jarmos stora önskan i livet var att antingen vara mekaniker eller att åka runt med motorcyklar hela dagarna. Men Jarmo var dock en snabb och stark person som hade högt IQ och tänkte väldigt smart. Men han hade också en väldigt bra syn för saker som att vilken skiftnyckel som skulle passa till den men även vilka som var poliser såg han tydligt även fast de var en civilare. Men han hade en sjukdom som gjorde att han hade svårt att skriva och läsa. Men Jarmo hade också mycket lätt för att bli stressad speciellt när han var i trafiken.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Ni borde whitelista mig då jag är en rpare av erfarenhet av allt och jag försöker alltid göra ett roligt scenario. Jag är även en spelare som är trusted som man kan lita på. Jag gör aldrig något dumt med flit men ibland kan man ju självklart göra fel vilket alla gör. Men till de stora hela så är jag oftast den rpare som fokuserar på roliga scenarion för båda parter, men även den som kan planera ett scenario under en längre tid

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Då jag är en erfaren rpare med över 1000+ av rp där jag har kört på en massa stora olika server men även ägt ett flertal. Detta gör att jag får en förstår er till 110% i era beslut. Jag är också en väldigt snäll person som gör allt för att varje scenario med mig ska bli roligt till 100%.

Hur hittade du Unive? En kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alltid göra varje scenario så roligt för båda parter. Men även att lära känna alla på servern ig och göra mycket socialt rp och inte alltid rpa för makt och pengar. Jag vill att rpandet ska vara kul och inte sitta och grinda i flera timmar för att få cash för att kunna bli rikast på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna folk få en rolig och populär karaktär där jag kanske går med i ett kriminellt gäng för att höja min gubbes status och visa att mig är inget att leka med. och hög rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka