Accepterad Jakob123 | Medlem ansökning [eric_cool] [1DrTimE1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob123

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob Lundgren

Vad är ditt discord namn? dumjak

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan Larsson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, omtänksam och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Stefan Larsson och är född 1996 11 09 i en stad som heter Jonstorp utanför Infinity när Stefan var 5 år gammal var hans pappa polis och Stefan tyckte det var spännande och sitta med runt matbordet på kvällarna när han pappa Patrik kom hem och berättade vad som hade hade hänt idag på jobbet och Stefan satt tyst bredvid och lyssnade noga och det gick några år till och med tills Stefan var 14 och skulle skaffa sommarjobb på kommunen han jobbade där hela sommaren och trivdes men en dag vaknade Stefan som i en helt vanlig dag och han gick ner åt sin frukost och sen cyklade till jobbet han skulle rensa ogräs på en kyrkogård han jobbade från 09-12 sen skulle han ta rast han åt stuvade makaroner eftersom det var hans favoritmat efter han hade ätit började han arbeta igen och klockan var 18 när han skulle sluta det började skymma eftersom det var sensommar och solen inte var uppe lika länge kan skulle gå till sin cykel och låsa upp den men då såg han att kedjan hade lossnat och han gick ner på huk och skulle fixa den men plötsligt då fick han höra ett prasslande ljud i busken bredvid han trodde att det var ett djur och brydde sig inte mer om den saken han hoppade på sin cykel och började cykla men då dyker det upp 3 gärningsmän genom häcken och börjar hota Stefan och han blir såklart rädd och fråga vad han gjort men dom bara säga ‘’lägg dig ner och var tyst’’ han gör som dom säger och dom tar han mobil och kontanter som han har på sig sen sticker dom utan och säga ett ord han ligger kvar på marken en stund eftersom han är i tjock han ringer sin pappa och hans pappa kommer med sina kolleger direkt och Stefan får åka in till polishuset och förklara vad som hänt men polisen gjorde ingenting även om hans pappa var gruppchef och beordrade dem att göra det men inget hände..... sen den dagen har Stefan velat jobba som polis och bekämpa brottsligheten så ingen behöver råka ut för samma sak som han och Linus favoritfärg är såklart blå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag har varit polis under en väldigt lång tid på Unive förut samt krim så vet jag att jag kan och kommer bidra med hög rp. Jag kommer även förbättra mina polis kollegor kunskaper genom att ge de tips, patrullera med de och säga vad de gör rätt och fel. På det sättet så kommer dera kunskaper förbättras och då förbättras även deras polis rp. Jag kommer även försöka få tillbaka min ledningsplats så jag kan rätta till de fel som finns i kåren så både kriminella och poliser får en så bra rp upplevelse som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar och fattar beslut som gynnar båda parterna i scenariot. Jag som spelare fokuserar alltså inte enbart på min egen vinning i scenariot. Genom att spela för motpartens bidrar man till en mer intressant och djupgående rp upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag. Det var väldigt länge sedan så jag minns inte riktigt. Av det jag minns så har jag fått några banns för "Lall" då jag rpade väldigt omoget och tog inte rpandet eller servern seriös. Jag har nu lärt mig se det roliga att rpea seröst för både min och motpartens vinst.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM random deth match de innebär att man tex dödar nån utan något scenario bakom de, VDM Vehicle deth match som innebär att man använder sitt fordon som ett vapen, Lall är när man rpar oseröst.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har rpat till å från i cirka 4 år och tycket jag förtjänar medlämskap på servern så jag kan utväckla min och andras rp på unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka