Nekad Skrpkungen | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smattraren762

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? skrpskaparn

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Samuel Bergstrand och är född 20 Oktober 1993 och är 26 år gammal. Han är vänlig men också väldigt bestämd. Samuel har växt upp med endast en förälder då hans mamma dog av bröstcancer när Samuel var 3 år gammal. Det har bildat ett stort trauma i hans vardag. Det har gjort så att han blivit diagnoserad med depression. Han gick i skolan som vanligt, men var ofta hemma pågrund av sin deppresion. Han var ganska lycklig i skolan fram tills 6:e klass, då behövde han byta skola pågrund av att hans skola inte hade högre årskurser. Väl när han då började 7:an blev han starkt mobbad, det gjorde så att han fick hemundervisning, och aldrig var i skolan. Detta pågick ända fram tills studenten, då han slutade skolan. Men han kom ut med alla A, trots sina trauman. Han hade trots allt hemundervisning. Efter det gick han på Örebros Univeritet, för att fortsätta plugga till sjukvårdaer. Samuel har en flickvän som heter Elin och med henne har han även 2 söner, David och Neo. Samuel har bott i Örebro hela livet men flyttade till denna stad för att hitta ett jobb för att kunna försörja sin familj som har det väldigt svårt. Samuel spelar fotboll ibland ute på gården men inte i ett lag som han gjorde förut. Nu söker han jobb som sjukvårdare och tänker sig att försöka hitta ett hem i staden och sen flytta hit med

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och hjälpsam emot andra.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag vill jobba som sjukvårdare och kommer vara en av framtidsplanerna som min karaktär kommer vilja ha. Jag har arbetat som sjukvårdare på andra servrar men nu när jag börjat här vill jag gärna bli det här främst för att hjälpa andra i staden genom att rpa som sjukvårdare. Jag gillar verkligen sjukvårds rpn har varit i stora scenarion med sjukvårdare och polisen nu vill jag uppleva dem på denna server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med kreativa, roliga och bra scenarion är det jag kommer sträva efter på servern. Jag har ingen lust men trist och tråkig rp. Jag vill kunna skapa stora och roliga scenario med andra på servern och bli en bättre rpare också.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för ens egen vinning utan göra så alla parter har en chans och har roligt inom scenarion jag är med i. Det betyder att man ska rpa för allas nöje och inte sitt egna. Man ska låta andra ha en chans även om man har ett stort övetag så ska man låta andra parter också ha roligt. Kanske ge dem möjlighet att rpa o har roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, dödar nån utan anledning, VDM du använder fordon som ett vapen o dödar en person med det. Eller clogg att man loggar för att undvika typer av scenarion.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det är bra så.

Nekad
Anledning: Inga logs överhuvudtaget, du har inte ens anslutit dig till discorden = misstänker spoofare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka