Accepterad Lukaskuivamaki | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukaskuivamaki

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Kuivamäki

Vad är ditt discord namn? Kuivamäki#2934

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jarmo lampinen 40 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Het bakom öronen, givmild och komisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Barndom och Tidig Uppväxt Jarmo Lampinen föddes för 40 år sedan i en liten by i Finland. Hans tidiga barndom präglades av svårigheter. Hans pappa var alkoholist, vilket skapade en instabil och otrygg hemmiljö. Hans mamma, som var den enda stöttande figuren i hans liv, gick bort när Jarmo var bara fem år gammal. Detta lämnade honom ensam med en pappa som inte kunde ta hand om honom. Familjehem och Uppväxt Jarmos pappa förlorade vårdnaden om honom när socialtjänsten upptäckte de missförhållanden han levde i. Så började Jarmos resa mellan olika familjehem. Varje nytt hem innebar nya utmaningar och anpassningar. Han lärde sig att bli självständig och att inte fästa sig vid personer eller platser eftersom inget hem varade länge nog för att skapa bestående band. Trots de svåra omständigheterna utvecklade Jarmo en stark överlevnadsinstinkt och en imponerande resiliens. Han blev skicklig på att läsa av människor och situationer, vilket hjälpte honom att navigera genom de olika familjehemmen. Hans sociala färdigheter blev hans främsta verktyg för att undvika konflikter och skapa tillfälliga allianser. Flytten till Sverige När Jarmo var 16 år gammal blev han förflyttad till Sverige. Denna flytt var både en utmaning och en möjlighet för honom. Han stod nu inför en ny kultur och ett nytt språk, vilket krävde ännu en omställning. Men flytten till Sverige blev också en chans för Jarmo att börja om och skapa ett nytt liv bort från de mörka skuggorna av sin barndom i Finland. Vuxenliv och Karriär Som vuxen har Jarmo fortsatt att kämpa med sin bakgrund, men han har också funnit styrka i sina erfarenheter. Han har arbetat i olika yrken, ofta inom områden där hans förmåga att läsa av människor och hantera stressiga situationer har kommit till nytta. Till slut fann han en stabil tillvaro som socialarbetare, där han nu hjälper ungdomar som befinner sig i liknande situationer som han själv en gång gjorde. Personlighet och Intressen Jarmo är en komplex person med en hård yta som döljer ett sårbart inre. Hans erfarenheter har gjort honom cynisk men också empatisk. Han har en torr humor och kan vara väldigt charmig när han vill. På fritiden gillar han att träna kampsport, vilket ger honom en känsla av kontroll och styrka. Han är också en passionerad läsare av dystopisk litteratur, något som speglar hans egen syn på världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga och seriösa scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara tänker på sin egna vinst

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, Powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? En skön pappa från Eskilstuna, kan de bli bättre?

Hej @Lukaskuivamaki

Jag vill att du utvecklar Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24 h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.

1. Jag kan bidra med roliga seriösa scenarion genom att hålla det verklighetstroget spela min karraktär till 110% och hålla till min bakrund.

2. Det betyder tillexempel om jag snor bilar att jag inte kommer undan varje gång, utan skapar rp genom mitt misslyckande att fly, tycker det går hand i hand med roliga seriösa scenarion

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka