Accepterad Tildizzz123 | Ansök till whitelist ansvarig [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tilda

Icke Medlem
Meddelanden
719
Reaction score
56
Användarnamn: Tildizzz123

Vad är ditt namn i verkligheten? Tilda

Hur gammal är du? 12

Vad heter du på discord? Tildizzz123#0359

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Varje dag, kommer både gå in på forumet varje dag och kolla om det kommit några nya ansökningar och kommer även att kolla om någon vill ta en muntlig wl intervju i discorden.

Hur aktiv är du i discorden? Jag är inne varje dag, så fort jag får en ping så kollar jag vad det gäller. Jag har ju skola så då är jag inte lika aktiv men kollar alltid direkt när jag slutat.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli Whitelist ansvarig för att jag vill hjälpa server ännu mer, jag vill kunna hjälpa folk att kanske få sina whitelist intervjuer snabbare och sånt.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag tycker att jag ska bli whitelist ansvarig för att jag är väldigt aktiv och gillar att hjälpa till, jag har även varit wl ansvarig innan och har erfarenheter inom det. Jag lyssnar bra på vad dom svarar och kan även ta beslut ganska snabbt. Om det är så att jag skulle känna personen så skulle jag absolut inte godkänna den bara för att jag känner den utan jag skulle bedöma det lika för alla. Som sagt så är jag väldigt aktiv på discord och svarar snabbt!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, spelar bara på Multistaden.

Hittar inte dig på Discord?

Skriv ett DM till mig är du snäll eller tagga mig i någon kanal :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka