Ej Antagen taxi3765 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? taxi3765

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag gillade senast jag var MA, då jag kunde hjälpa till att fixa nya spelare och hjälpa unive på bättre sätt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är aktiv, kompetent och har mycket erfarenheter. Det kommer hjälpa mig betydligt mycket, när jag liks var MA så tog jag sammanlagt 200 intervjuer + ansökninger per vecka som var väldigt bra enligt andra, och jag tänker försöka hålla så ett bra tag!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Respekt, även om de är otrevliga, man ska även möta dem med tydlighet så de förstår och så de känner att det gick bra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? På positiva sätt, genom att visa upp hur kul det skulle vara att medlem på unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna grundreglerna och hur man utför vissa scenarion.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag ska kunna ta in medlemmar utan problem och att jag inte ska stressa i situationer.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv varje dag!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Men skulle helst bara vilja stanna som MA! :D Har mycket kunskaper inom staff området.

Shortlist

Tillbaka