Inaktuell tmg.gaming1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zaxon1

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? bosse

Vad heter du på discord? zaxon

Ange ditt födelsedatum 7 November 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? ja jag känner att det hade passat mig då jag är väldigt kunnig inom alla regler samt så är mitt mål inom wl ansvarig att bli staff och jobba mig uppåt där ifrån. har varit staff innan så vet vad jag håller på med!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag är kunnig, mogen, aktiv och jag kommer att sköta mig jobb och inte lalla kommer ta det på alvar. jag kommer att ta intervjuer och ansökningar dagligen och inte lalla.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med respekt och behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? man ska sköta sig och man ska alltid bidra men en toppen rp ig, man ska också vara snäll och bemöta alla med respekt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? man ska såklart vara väldigt aktiv jag tycker samt att man ska vara, mogen,snäll,respektfull och inte lalla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? arbeta varje dag men ansökningar samt intervjuer så att alla vill stanna på unive och inga folk slutar pgv inaktivitet deför att det viktigt att vara aktiv varje dag och göra sitt arbete.

Hur ser din aktivitetet ut? minst 3 timmar på vardag. på fredagar och helger är de mer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka