Inaktuell _puffe.1k | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_puffe.1k

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad heter du på discord? _puffe.11k

Ange ditt födelsedatum 27 Juli 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig var att det gav mig ett stort intresse när jag tog min Muntliga intervju till Medlem. Därför att som MA får man bemöta nya folk och dess personlighet vilket jag älskar. Jag är den personen som verkligen älskar att hjälpa och bemöta nya folk. Det som även fick mig att vilja bli MA är att det ser otroligt roligt ut att få göra de arbete som ni gör och känns väldigt ansträngande vilket jag älskar. Jag vill även serverns bästa och underlätta mer för straffs och Koordinator över MA så det är också en anledning till varför jag vill bli. Jag kan se ibland vissa som är väldigt inaktiva och kan ta en stund att ta Muntlig. Därför känns jag som rätt person så jag kommer se till så detta sköts.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig därför att jag är en väldigt aktiv person. Jag har ett fint och bra bemötande mot alla människor. Jag älskar att hjälpa folk och detta är ett sätt att göra det genom att vara MA. Jag kommer se till så att alla som blir godkända ska hålla en bra rp nivå och har alltid som tänk att utveckla dems.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta med ett lugn och en fin ton. Oavsett person så ska alla behandlas likadant. Man ska alltid visa den andra respekt och förståelse.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att alla nya och även erfarna ska kunna repa och ha det roligt tillsammans med andra på servern. Och att lallare ska inte kunna få medlem och ska bort från servern då de inte hör hemma.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Asså MA är ju ganska stort då dem värderar om du ska få din Medlemskaps roll som kommer ta dig långt i rån. Så du bör ett ganska stort ansvar och se till att du tar in rätt personer.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle vara att se till att inte lallare osv ska få medlem utan att jag tar in rött personer för medlemskaps rollen.

Hur ser din aktivitetet ut? Bra. Kommer vara aktiv 5-6 timmar varje dag (Helger längre)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tyvärr!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka