Accepterad theo claesson | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo claesson

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 5 Februari 2003

Vad heter du på discord? theoclaesson#9977

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 154 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kan jobba mycket både natt och dag men skulle väll säga 8 timmar per dygn.

Vad heter du? Noel Åman

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag är simkunnig. Jag har som liten alltid älskat vatten och att simma. Jag har alla simborgarmärken.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att det är ett socialt och ett arbete som man egentligen aldrig vet vad som kan hända som gör det spännande som gör att man vill gå upp på morgonen och gå till jobbet. Då jag är en social människa människa tycker jag att polis är ett yrke som borde passa mig perfekt då man träffar mycket folk dygnet run. Jag är en humoristisk kille men som kan vara seriös och bestämnd när det behövs. Jag har lätt att kunna prata med alla och ha en bra ton och kunna få allla att känna sig trygga. Som barn har jag alltid velat bli polis då min pappa jobbar som de och jag har mycket erfarenhet om polis yrket på det sättet. Jag är en kille som kan hantera mycket stress och fortfarande hålla lugnet och ha en bra ton. Jag är även en bra förare bakom ratten som är väldigt viktigt inom polis yrket då det kan behövas om det exempel skulle bli utryckning eller att man behöver åka ikapp en som stannas exempel vid ett rån för att kunna få alla civila runt omkring en att känna sig säkra.jag är även väldigt omtyckt i staden som gör att folk kan bli mer ”vän” med polisen då det finns väldigt många som försöker smutskasta polisen och trycka ner polisen.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det viktigaste inom polis yrket är att få alla i landet att känna sig trygga. Genom att kunna gå runt och snacka med folk och försöka gå de glada och kunna få de civila att kunna känna sig trygga med oss och känna att vi finns där för deras skull. Det är även viktigt att kunna hantera svåra situationer som ofta uppstår inom polis yrket exempel under rån eller misshandel. Då ska man få undan civila människor för deras egna säkerhet och för att inte förvärra situationen och kunna hantera situationen på bästa och enklaste sett för att allt ska funka utan att förvärra situationen.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det är ett krävande jobb som kommer ta på en både fysiskt och psykiskt som person. Jag vet även att det kommer vara stressiga situationer som man måste kunna hantera utan att förvärra situationen.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har erfarenheter inom yrket genom att jag har stoppat en del slagsmål och kunna snacka med folk för att få de lugna. Har även varit med om olika olyckor i trafiken som man måste kunna hantera som polis om man är först på plats. Jag har även haft kontakt med kriminella personer som jag lämnat bakom mig men jag har lärt mig hur de tänker som kommer hjälpa mig i stor del av polisyrket för att veta hur de tänker i exempel rån och olika händelser.

Hur är du som person? Jag är en lugn och humoristisk person som kan vara bestämnd och rättvis när det gäller. Är även en trevlig och självsäker kille som kommer hjälpa mig långt inom polis yrket då man måste kunna hantera svåra situationer och kunna ta svåra beslut och tänka ett steg längre för att inte förvärra situationer.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är omtyckt i staden som kommer hjälpa alla inom i polisyrket då man kan få upp respekten för poliser om man är omtyckt. Jag gymmar och motionerar även mycket som kommer behövas inom yrket. Men vid frågor är det bara att kontakta mig. Mvh Noel Åman ( Theo Claesson)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka