Antagen Br_bread | Chef-jobb ansökan [Securitas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Br_bread

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
8
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Isak

Vad är ditt användarnamn på discord? br_bread

Ange ditt födelsedatum: 14 Februari 2011

När fick du medlemskap på Unive? för 2 år sen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja jag har ett ganska mycket eller brett med erfarenhet inom Securitas här på Unive. För att börja så har jag varit vid olika tillfällen anställd där och då har jag vart bitr chef vid en gång och ledning ett bra tag. Och det kan ju vara hjälp samt som chef då jag har erfarenhet inom yrket att styra och hantera det. Sedan så har jag varit länge anställd och aktiv inom polis och sjukvård där jag har klättrat ganska bra och fördelen med det är att jag har lärt mig från den sidan sjukvård och lite saker från polisen som hanterande och rättigheter som kan användas för att utveckla Securitas och driva det framåt. Sedan efter som jag har varit polis så har jag fått en annan syn och kunskap om hur man löser saker och hanterar olika situationer som jag då kan lära ut och utvecka då jag har mycket erfarenhet hur miljön ute är.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtids planer för Securitas är följande. 1. Ordna upp utbildningarna. Med det är att jag har sett lite brist om kunskap inom hur dom ska lösa saker och hantera där jag ordna upp ordentliga utbildningar och ett par utbildningar så det finns alltid utbildningar man kan ta i olika inriktningar som Sjukvårds utbilding där man också kan få ett samarbete med sjukvården eller person hantering där man kan lära sig hantera olika situationer. 2 Samarbeten. En annan plan jag har är att fixa fram samarbeten med typ räddningstjänsten, Sjukvården och polisen där man kan ha olika utbildningar med sjukvård och rtj och med polisen är det viktigt att ha ett bra samarbete. Detta är också för att ha en utvecklar rp nivå och för det blir mer roligt. 3 Relationer. En till plan som jag vill fixa och som kommer vara en viktig för att yrket ska fungera bra är att alla kollegor har en bra relation med varandra för det jag har märkt är att har man roligt och en bra relation så vill man vara aktiv och jobba för det är roligt så d

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer vara så aktiv som möjligt

Normala dagar

15:45 till 22:00 kommer hem runt 15:45 till 16:00 då skolan slutar då
Onsdagar och Måndagar träning så kan spela lite då

Lördag till söndag

12:00 till 23:00 Sen pauser mellan då jag inte spelar hela dagar

Lov

12:00 till 23:000 Pauser här med sedan vissa dagar inte hemma

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till [företaget spelaren sökte till].

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka